امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 19021 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۸:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

مهندس مظفر پوررنجبر اعلام کرد؛

مشکلات مخابرات حل می شود

خبرایران: نايب رييس هيات مديره مخابرات تاکید کرد: شرکت مخابرات با توجه به مدیریت خوبی که دارد، مشکلات را به مرور حل کرده و به مسیر خود ادامه خواهد داد.
مشکلات مخابرات حل می شود

به گزارش خبرایران از  روابط عمومی مخابرات منطقه تهران، مهندس مظفر پوررنجبر با حضور در نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۶ به بازدید از غرفه مخابرات پرداخت وی در حاشیه این بازدید در پاسخ به پرسش مبنی بر بحث هایی که درباره نحوه خصوصی سازی شرکت مخابرات مطرح می شود، اظهار کرد: به نظر می رسد این مشکلات در آینده برطرف خواهد شد و شرکت مخابرات با مدیریرت خوبی که دارد می تواند مسیر خود را ادامه دهد.

پوررنجبر با بیان اینکه اکنون در حوزه هایی مانند فیبرنوری نیز مشخص است که شرکت مخابرات مسیر رو به رشد خود را طی می کند، گفت: امیدواریم مشکلات اخیر مخابرات نیز به زودی برطرف شود اما در هر صورت ترکیب فعلی هیات مدیره این شرکت ترکیب خوبی است که امید می رود با مدیریت آنها شرکت مسیر خوبی را در پیش بگیرد.

وي همچنین یادآور شد: شرکت مخابرات مانند اتومبیلی است که صاحبان آنان در دوره ای تصمیماتی برای آن گرفته بودند اما به هر صورت این اتومبیل مسیر خود را طی خواهد کرد هرچند ممکن است در این مسیر گاه با دشواری هایی همراه شود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب