امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 18990 تاریخ انتشار: شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۸:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

تغییر محسوس در وضعیت مشتریان مخابرات

خبرایران:عضو هیات مدیره مخابرات گفت:با ایجاد معاونت امور مشتریان پیش بینی می شود ظرف شش ماه آینده تغییرات محسوسی در وضعیت و میزان رضایتمندی مشترکان شاهد باشیم.
تغییر محسوس در وضعیت مشتریان مخابرات

به گزارش خبرایران از روابط عمومی مخابرات منطقه تهران،بابک تراکمه با اشاره به ایجاد معاونت امور مشتریان در شرکت مخابرات،اظهار کرد:شرکت مخابرات ایران در استان ها وشهرهای مختلف بیش از هفت هزار مرکز دارد که قطعا ارتباط دائم و مستمر با تمامی این مراکز امکان پذیر نبوده و بر همین اساس ممکن است گاه ناهماهنگی هایی ایجاد شود.

وی ادامه داد:با توجه به اهمیت ویژه ای که در ره نگاشت پنج ساله مخابرات برای مشتریان دیده شده قرار بر آن است که برای رفع این مشکلات در معاونت امور مشتریان شاخص گذاری و برنامه ریزی های متعدد صورت گیرد تا مشکلات مشترکان مخابرات به بهترین نحو حل و برطرف شود .

 عضوهیات مدیره مخابرات در بخش دیگری از صحبت های خود نیز به موضوع بدهکاری مردم و دولت به مخابرات پرداخته و در پاسخ به سوالی در این خصوص عنوان کرد: طبیعتا بدهی های متعددی در استان ها و سازمان های مختلف وجود دارد که در این میان بخش بزرگی سهم دولت و سازمان های خدماتی و عمومی می شود،حال آنکه دریافت این ارقام می تواند کمک بسیاری به چرخه اقتصادی شرکت مخابرات داشته باشد.

تراکمه در بخش پایانی صحبت های خود نیز به میانگین رقم قبض های تلفن ثابت اشاره کرد و گفت: پس از تغییرات صورت گرفته در تعرفه های تلفن ثابت، میانگین قبض های تلفن ثابت در استان تهران حدود ۹ هزار تومان و در استان های مختلف رقمی بین ۵ هزار تا ۵۵۰۰ تومان بوده است که البته باید توجه داشت این رقم تنها مربوط به هزینه های تلفن ثابت بوده و بحث اینترنت را در بر نمی گیرد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب