امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 18986 تاریخ انتشار: شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۹:۳۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

عصر امروز27 آذرماه درنمایشگاه الکامپ صورت گرفت؛

تقدیر وزير ارتباطات و فناوری اطلاعات ازخدمات و نوآوری های آپ

خبرایران: دكتر محمود واعظي وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات در بازديد از غرفه آسان پرداخت از خدمات و نوآوري هاي اين شركت در اين حوزه تقدير كرد.
تقدیر وزير ارتباطات و فناوری اطلاعات ازخدمات و نوآوری های آپ

دكتر محمود واعظي وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات، دكتر جهانگرد معاون وزير و مهندس سعادت رييس سازمان نظام صنفي رايانه اي در بازديد از غرفه آسان پرداخت و در گفتگويي صميمي با مديران اين شركت، با نخستين ماژول پرداخت درون برنامه اي (SDK) ويژه اپليكيشنها و كسب و كارهاي آنلاين و سامانه پرداختِ آسانِ بدون كارت (تله پرداز) ويژه كاربران اپليكيشن آپ ارائه شده توسط شركت آسان پرداخت آشنا شدند و از خدمات و نوآوري هاي اين شركت در اين حوزه تقدير كردند.

وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات در حاشيه اين ديدار اذعان داشتند: اينكه آسان پرداخت به عنوان يک استارتاپ وظيفه خود در حوزه حمايت از ايده هاي نوين را از ياد نبرده است بسيار ارزشمند و شايان تقدير است.

دکترواعظي در اين بازديد اعلام كرد كه دولت و وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات هم از ارائه هر كمكي در اين حوزه دريغ نخواهد داشت.

آسان پرداخت امسال در نمايشگاه الكامپ ضمن رونمايي از فناوري هاي جديد در حوزه پرداخت الكترونيك، غرفه اي را به حمايت از استارتاپها و صاحبان ايده در سالن ٤١ نمايشگاه بين المللي الكامپ تهران اختصاص داده است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب