امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 18975 تاریخ انتشار: جمعه ۲۶ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۳:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

تله پرداز، کیف پول و ماژول پرداخت درون برنامه ای نوآوریهای آپ در الکامپ95

خبرایران:بیست و دومین نمایشگاه بین المللی الکامپ از پنجشنبه 25آذر با حضور متفاوت و چشمگیر شرکتهای فعال در حوزه پرداخت الکترونیک آغاز شده است.
تله پرداز، کیف پول و ماژول پرداخت درون برنامه ای نوآوریهای آپ در الکامپ95

به گزارش خبرایران، در این بین آسان پرداخت که چندی پیش وارد بورس اوراق بهادار نیز شده بود، با ارائه خدمات جدید بیش از سایر شرکتها خودنمایی می کند.

پرداخت آسانِ بدون کارت شعار "تله پرداز" خدمت جدید اپلیکیشن آپ است که به کاربران اجازه می دهد از صدها فروشگاه و پذیرنده مجهز به درگاه آسان پرداخت بدون نیاز به کارت فیزیکی خرید کنند. انجام کلیه پرداختهای قوه قضاپیه، بیمه ایران و ... نیز از طریق تله پرداز امکان پذیر است.

نسخه جدید اپلیکیشن آپ با افزوده شدن کیف پول و قابلیتهای پرداخت سریع قبوض، تکرار خرید، مدیریت کارتهای بانکی، باشگاه مشتریان و ... نیز در نمایشگاه الکامپ رونمایی شد.

مهدی شهیدی قائم مقام مدیر عامل آسان پرداخت در گفتگو با گزارشگر باشگاه خبرنگاران جوان و در پاسخ به سوالی در خصوص افزایش عرضه اپلیکیشنهای پرداخت توسط سایر شرکتهای PSP در نمایشگاه الکامپ گفت: طی حدود 2سال و نیمی که از تولد اپلیکیشن آپ می گذرد، هزینه و انرژی زیادی جهت فرهنگ سازی پرداخت الکترونیک و خصوصا پرداخت خرد موبایلی صرف کرده ایم و همواره سعی نموده ایم با ارائه نسخه های جدید با قابلیتهای ویژه رضایت کاربران را جلب کنیم. خوشبختانه در نمایشگاه الکامپ امسال شاهد نگاه ویژه سایر شرکتهای PSP به اپلیکیشنهای پرداخت هستیم که این موضوع نه تنها برای ما نگران کننده نیست، بلکه معتقدیم حضور رقبا باعث پویایی بیشتر بازار پرداخت الکترونیک شده و علاوه بر منتفع شدن مشتریان از خدمات جدید و همراه شدن با تکنولوژیهای روز دنیا، حرکت از نظام پرداخت سنتی به پرداخت الکترونیک را نیز سرعت می بخشد.

ماژول پرداخت درون برنامه ای جهت ارائه به کسب و کارهای آنلاین، نیز در غرفه آپ رونمایی شد. با این ماژول کاربران اپلیکیشنهای دارای پرداخت درون برنامه ای می توانند به آسانی و با امنترین روش، بدون خروج از محیط برنامه عملیات پرداخت را انجام داده و خرید خود را تکمیل کنند. این ماژول بصورت رسمی روی اپلیکیشن زودفود، بزرگترین مرجع سفارش آنلاین غذا پیاده سازی شده و کاربران این اپلیکیشن می توانند در غرفه آسان پرداخت بن تخفیف 7000تومانی خرید از طریق درگاه جدید آپ را نیز دریافت کنند.

معرفی خدمات و جشنواره های متنوع آسان پرداخت، ثبت نام در کلوپ مشتریان، شرکت در قرعه کشی ها و مسابقات هیجان انگیز از دیگر اتفاقاتی است که علاقه مندان می توانند تا 28 آذر ماه در محل دائمی نمایشگاه های تهران، سالن 38 از آن دیدن کنند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب