امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 18959 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱:۱۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

سفر مالزی و کارت هدیه نیم میلیونی برای خریداران نخست؛

ورود Mate 9 هواوی به ایران با پیش فروش این محصول توسط بامیلو

خبرایران:شرکت هواوی با همکاری فروشگاه اینترنتی بامیلو گوشی هوشمند و قدرتمند خود را با نام Mate 9 پیش فروش می کند.
ورود Mate 9  هواوی به ایران با پیش فروش این محصول توسط بامیلو

دوستداران سری Mate هواوی می توانند از تاریخ 24 آذر تا 2 دی با مراجعه به وب سایت بامیلو و پیش ثبت نام این محصول ، از اولین خریداران Huawei Mate 9 باشند و از جوایز ویژه هنگام خرید بهره مند شوند.

کاربرانی که طی این تاریخ در وب سایت بامیلو برای خرید قدرتمندترین و سریع ترین فبلت حال حاضر جهان پیش ثبت نام را انجام داده اند می توانند در تاریخ دوم دی ماه به مجتمع پایتخت مراجعه کنند  جوایز ویژه نقدی و غیره نقدی دریافت کنند.

بر اساس این گزارش، 99 نفر اولی که به فروشگاه هواوی در مجتمع پایتخت خیابان میرداماد برای خرید Mate 9 مراجعه می کنند جوایز ویژه ای دریافت خواهند کرد.  هواوی به 9 خریدار نخست Mate 9 ،تور سفر به مالزی را هدیه خواهد داد. همچنین نفرات دهم تا 49ام ، یک دستگاه P8 Lite و یک کارت هدیه 300 هزار تومانی ، نفرات 50 تا 69 ام  یک کارت هدیه نیم میلیونی و نیز نفرات 70 تا 99 ام کارت هدیه 200 هزار تومانی دریافت می کنند.  و در آخر قرعه کشی چهار سفر کیش برای تمامی شرکت کنندگان

علاقه مندان به خرید Huawei Mate 9 می توانند برای اطلاعات بیشتر به صفحه هواوی با آدرس اینترنتی http://www.bamilo.com/huawei-shop/ مراجعه نمایند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب