امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 18952 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱:۵۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

از 23 آبان تا 3 دی؛

کتابشهرهای ایران «عیدانه کتاب یلدا» برپا می کنند

خبرایران:شعبات مختلف کتابشهر ایران سراسر هفته آینده به مناسبت میلاد فرخنده پیامبر گرامی اسلام (ص) و شب یلدا جشن کتاب یلدا برپا می کنند.
کتابشهرهای ایران «عیدانه کتاب یلدا» برپا می کنند

به گزارش خبرایران از روابط عمومی موسسه کتابشهر، حامد شفیق، مدیرعامل این موسسه با اعلام این خبر  گفت: هفته آینده برای مردم ایران ایام فرخنده ای است که مصادف شده با میلاد باسعادت رسول رحمت و مهربانی و شب یلدا بنابراین ما ضمن همراهی با مردم در این دو جشن مذهبی و ملی، طرح عیدانه کتاب یلدا را در شعبات مختلف کتابشهر کلید زده­ایم.

وی با اشاره به طرح­های بهاریه، عیدانه و ویترین­های مذهبی افزود: فروشگاه­های کتابشهر ایران از سال گذشته تاکنون طرح­های ویژه فروش کتاب و محصولات فرهنگی را با عناوین بهاریه، عیدانه و ویترین مذهبی در ایام و مناسب­های مذهبی و ملی با هدف تسهیل دسترسی شهروندان به کتاب و اقلام فرهنگی اجرا کرده است.

شفیق با بیان اینکه شهروندان در این ایام می­توانند از تسهیلات ویژه خرید کتاب و محصولات فرهنگی با تخفیف­های ویژه برخوردار شوند، تصریح کرد: شعار اصلی کتابشهر ایران به عنوان یکی از بزگترین فروشگاه­های زنجیره­ای کشور، «کتابشهر کتاب فروشی خانواده ایرانی است، یکی از بهترین هدایایی که می­توان در این ایام به اعضای خانواده، دوستان و آشنایان داد، کتاب و محصولات فرهنگی است.

به گفته شفیق، در سفره شب چله نیز کتاب مناسب­ترین ماده مغذی است که ما در این ایام به خانواده­ها توصیه می­کنیم، بویژه آنکه ایرانیان بر حسب یک سنت دیرینه در میهمانی­ها، شب نشینی­ها، گردهمایی­ها و محافل فرهنگی، شب شعر و ادب برگزار می­کنند و اغلب با دیوان حافظ تفال می­گیرند.

شفیق با بیان اینکه کتابشهرهای ایران امروز به یک محفل فرهنگی تبدیل شده­اند که به انواع امکانات پیشرفته کتاب فروشی‌های روز دنیا همچون اتاق مطالعه، میز نقاشی و بازی‌های فکری برای کودکان تجهیز شده­اند و تنوع کتاب برای همه اقشار زیاد است، خاطرنشان کرد: مراجعه‌کنندگان می‌توانند از طریق رایانه‌های که در این فروشگاه نصب شده،اطلاعات موجود درباره اقلام فروشگاه را جست‌وجو کنند.

بر اساس این گزارش، عیدانه کتاب یلدا، از روز شنبه 27 آذر تا جمعه 3 دی در شعبات مختلف فروشگاه­های زنجیره­ای کتابشهر برگزار می­کند و علاقمندان می­توانند برای آشنایی با پراکندگی جغرافیایی فروشگاه­های کتابشهر، دسترسی به نشانی و شماره تماس و نحوه بهره­مندی از مزایای این طرح، به آدرس اینترنتی www.ketabshahr.com  مراجعه کنند.

یادآور می‌شود، مؤسسه کتابشهر ایران به عنوان بزرگترین فروشگاه زنجیره‌ای کتاب و محصولات فرهنگی در ایران، از سال ۸۳ تاکنون ۴۲ فروشگاه کتاب و محصولات فرهنگی در ۲۱ استان کشور راه‌اندازی کرده است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب