امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 18942 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دکترظفرقندی اعلام کرد.

آیدیران معرفی کننده طرح ها و ایده های صنعتی برتر به نهادهای تصمیم ساز کشوراست

خبرایران:رئیس هیئت مدیره آیدیران ظفرمندی گفت: آیدیران یک حرکت آغازین در طراحی صنعتی است که یکی از پیامدهای آن معرفی طرح ها و ایده های صنعتی برتر به نهادهای تصمیم ساز کشور در سطح خورد و کلان است.
آیدیران معرفی کننده طرح ها و ایده های صنعتی برتر به نهادهای تصمیم ساز کشوراست

به گزارش خبر ایران،دکتر ظفرمندی رئیس هیئت مدیره آیدیران عصر امروز دوشنبه 22 آذر 95 در مراسم اختتامیه جشنواره طراحی صنعتی آیدیران که باحضور«طراحان صنعتی کشور»در محل مجموعه فرهنگی انقلاب اسلامی سرچشمه برگزار شد با اشاره به خلاقیت و استعدادهای موجود درزمینه طراحی در ایران گفت:آیدیران یک حرکت آغازین در طراحی صنعتی است که یکی از پیامدهای آن معرفی طرح ها و ایده های صنعتی برتر به نهادهای تصمیم ساز کشور در سطح خورد و کلان است.

دکترظفرمندی تاکید کرد: در این دوره از جشنواره نسبت به دوره قبل مخاطبان بیشتر و افزونتر و کیفیت طراحی ها ،بهتر و بالاتر رفته است،گروههای بیشتری محصولات طراحی شده خود رابه معرض ارائه قرار دادند.

وی با اشاره به دقت خاص در داوری آثار رسیده به جشنواره خاطرنشان کرد:برای داوری آثاربالاترین مرحله با رعایت بی طرفی کامل و انصاف از سوی هیئت داوران  اعمال شد و  ارزیابی کاملی با تبادل نظر و وزن دهی برای معیارها براساس میانگین نظر داوران انجام شده است.

دکترظفرمندی عنوان داشت:آیدیران برای ارائه طراحی های صنعتی محصولات خود کانال اینترنتی ایران tv را در شبکه های: مجازی طراحی کرد تا ارتباط مخاطبان این تلویزیون اینترنتی تخصصی تر شده و با مراجعه طراحان صنعتی سهل تر شود.

 

دکترسجادی :حرکت خودجوش و فزاینده طراحی صنعتی یکی از عرصه های درآمدزا برای کشور است

 

دکترنیری سجادی هم در ادامه مراسم فناوری های نرم هویت ساز در معاونت علمی ریاست جمهوری نیزطی سخنانی  با اشاره به اهمیت موضوع طراحی صنعتی درکشور اظهارداشت:تازمانی که مطالبه ایجاد نشود ،مسئولین ما متوجه این موضوع نخواهند  و در کشور ما همت والایی در ایجاد این جریان مبارک و مقدس وجود دارد و همه ما باید در این حوزه فعالیت کنیم ،حرکت خودجوش و فزاینده طراحی صنعتی یکی از عرصه های درآمدزا برای کشور است.

نیری سجادی درپایان گفت:مقوله طراحی صنعتی در کشورما ضرورت توجه خاص را می طلبد.چراکه افرادمستعد و متخصصین خاصی در این زمینه داریم که می توانند در این عرصه به اقتصاد کشور کمک های شایانی کنند.

بنابراین گزارش درپایان برگزیدگان این دوره از جشنواره معرفی و جوایز خود را دریافت کردند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب