امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 18935 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲:۴۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مصطفي ذوالقدراعلام کرد؛

ايجاد تغييرات به‌منظور حفظ و توسعه سهم بازار ثامن است

خبرایران:مدير ناحيه دو در بازديدي دوروزه وضعيت شعب منطقه يزد را موردبررسي و در جلسه‌اي با کارکنان يزد، به تشريح اهداف موسسه و بيان راهکارهايي جهت دستيابي به اهداف پرداخت.
ايجاد تغييرات به‌منظور حفظ و توسعه سهم بازار ثامن است

یه گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباري ثامن، مصطفي ذوالقدر گفت: تغييرات ناشي از توسعه، رشد و فناوري‌هاي نوين اجتناب‌ناپذير و جز تغييرات اجباري است که بنگاه‌هاي اقتصادي به‌منظور حفظ و توسعه سهم خود از بازار ملزم به ايجاد آن در ساختار خود هستند.

ذوالقدر با تأکيد بر ايجاد تغييرات، شناسايي مزيت رقابتي در سازمان و چگونگي استفاده از دانش روز افزود: تصميم‌گيري آگاهانه و اجراي سريع تصميمات، برداشتن گام‌هاي بلند و نيز داشتن چابکي جهت عبور از موانع پيش رو در ثامن ضروري است.

وي با اشاره به اهميت آگاهي داشتن از نقاط قوت، نقاط ضعف، فرصت‌ها و تهديدها اظهار داشت: مسئولان شعب همواره ضمن بررسي آمار و عملکرد مجموعه تحت مديريت خود بايستي با مديريت مناسب و هدفمند در راستاي رسيدن به سودآوري هرچه بيشتر گام بردارند.

مدير ناحيه دو اضافه کرد: سازمان به‌جاي افراد وظيفه گرا به کارکنان علاقه‌مند و هدف‌گرا نيازمند است. تقيد به ساعت کاري امري نادرست است و کارکنان بايستي با دل‌وجان براي سازمان کار کنند و خود را محدود به برخي چارچوب‌هاي تعيين‌شده نکنند.

وي وظايف اصلي و مهم کارکنان را در بازه زماني کنوني، جذب حداکثري منابع و وصول مطالبات دانست و خاطرنشان کرد: جذب منابع، وصول مطالبات وظيفه همگاني بوده و به‌تمامي همکاران مربوط است و هيچ‌يک از کارکنان نبايد از کنار آن بي‌تفاوت عبور کنند.

وي به مطالبات پنهان به‌عنوان بخشي از مطالبات که از آن غفلت مي‌شود اشاره کرد و گفت: براي جلوگيري از مطالبات ناشي از تسهيلاتي که با پشتوانه و ضمانت سپرده بلندمدت پرداخت مي‌شوند، در صورت پرداخت نشدن به‌موقع بايستي با بستن سپرده نسبت به کاهش مطالبات اقدام تا از کنترل خارج نشوند.

وي با تأکيد بر بازاريابي و اشاعه فرهنگ استفاده از بانکداري الکترونيک و تسلط کامل همکاران بر بخشنامه‌هاي سازماني اظهار داشت: تلاش بيشتر کارکنان براي دستيابي به هدف تعيين‌شده در مسير جذب حداکثري منابع نياز است.

يداله علاف زاده سرپرست مديريت شعب يزد در اين جلسه با ارائه آمار منابع، مصارف و مطالبات و ترسيم اهداف تعيين‌شده تا پايان سال، اظهار داشت: استان يزد با داشتن 6 شعبه در مرکز استان و 4 شعبه در شهرستان‌هاي اردکان، ميبد، اشکذر و بافق مجموعاً داراي 10 شعبه که در شهرستان‌هاي ابرکوه، تفت، خاتم و مهريز فاقد شعبه است. اين عامل مي‌تواند در کمتر شناخته شدن ثامن در ميان مردم استان مؤثر باشد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب