امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 1892 تاریخ انتشار: جمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۳:۲۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

پس از سالها دوری؛

فرهاد فخرالدینی به عرصه موسیقی بازمی گردد

فرهاد فخرالدینی چهره نام آشنای موسیقی ملی کشور ، پس از سالها دوری بزودی ارکستر مهرنوازان به خوانندگی سالار عقیلی را در برج میلاد تهران رهبری خواهد کرد .
فرهاد فخرالدینی  به عرصه موسیقی بازمی گردد
به گزارش خبرایران،فرهاد فخرالدینی چهره نام آشنای موسیقی ملی کشور ، پس از سالها دوری بزودی ارکستر مهرنوازان به خوانندگی سالار عقیلی را در برج میلاد تهران رهبری خواهد کرد  و این اجرا روزهای 13 و 15 اسفندماه خواهد بود .

ارکستر مهرنوازان مهرماه سال 90 برای اولین بار در برج میلاد به اجرا پرداخت و دومین کنسرت خود را اسفندماه به همت موسسه فرهنگی هنری نغمه حصار برگزار می کند.

نکته قابل توجه این برنامه ، بازگشت فرهاد فحرالدینی به عرصه موسیقی به عنوان رهبر ارکستر است او حدود چهارسال قبل پس از تغییر ساختاری ارکستر ملی از سمت رهبری ، خود کناره گرفت .

وی در طول زمان فعالیت خود به عنوان رهبر در ارکستر ملی آثار به یاد ماندی را به همراه این ارکستر به روی صحنه برده بود که از این میان می توان به موسیقی به آثار توستالژیک موسیقی ایرانی همچون تصنیف خوشه چین به آهنگسازی روح الله خالقی اشاره کرد .

وی در طول فعالیت خود آثار متعددی را در قالب موسیقی ملی ایرانی تدوین کرد که موسیقی فیلم امام علی (ع) از جمله مهمترین آنها به شمار می رود .

بلیت های این کنسرت ازهم اکنون به صورت اینترنتی در سایت ایران کنسرت و گیشه ای در مراکزی همچون پرشیا، ققنوس، کافه کهن، نگین و پاز به فروش می رسد.
 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب