امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 18761 تاریخ انتشار: یکشنبه ۷ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱:۵۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

آماده باش کامل منطقه 10 با آغاز فصل سرما و بارش های پاییزی

خبرایران :شهردار منطقه 10 گفت: با توجه به آغاز سامانه بارش های پاییزی از هفته گذشته، همه اکیپ‌های خدمات شهری و نواحی با تجهیزات کامل برای مقابله با آبگرفتگی و مشکلات احتمالی در حال آماده باش به سر می‌برند.
آماده باش کامل منطقه 10 با آغاز فصل سرما و بارش های پاییزی

به گزارش خبرایران ازروابط عمومی شهرداری منطقه 10، عباس بابازاده ضمن اعلام این خبر با اشاره به  تلاش منطقه برای اجرای تمهیدات مناسب به منظور پیشگیری از بروز هرگونه آبگرفتگی گفت: از هفته گذشته تاكنون با آغاز بارندگي هاي پاييزي تمام نيروهاي خدمات شهری و نواحی به همراه تجهیزات و ماشین آلات سبک و سنگین در آماده باش کامل به سر می برند و با گشت زنی عوامل و دست اندرکاران تاکنون در منطقه مشکلی مشاهده و گزارش نشده است.

وی افزود: همچنین علاوه بر لایروبی انهار و کانال های منطقه به صورت مستمر و جمع آوری ضایعات از سطح معابر، اقدامات پیشگیرانه برای رفع مشکلات عمرانی اتخاذ شده است.

شهردار منطقه یادآور شد: 4 هزار کیسه شن و نمک مخصوص در دو نقطه از شمال و جنوب منطقه دپو شده است و نواحی و نقاط حساس شناسایی و به مخازن تجهیز شده اند.

شهردار منطقه در خاتمه از شهروندان درخواست کرد تا با رعایت اصول بهداشتی و عدم رهاسازی زباله در انهار، ضمن پیشگیری از بروز آبگرفتگی، مدیریت شهری را در اجرای بهینه خدمات یاری رسانند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب