امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 18716 تاریخ انتشار: شنبه ۶ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲:۴۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

ابراز همدردي رئيس كل بيمه مركزي با بازماندگان حوادث اخير/ صنعت بيمه همچون گذشته حامي مردم خواهد بود

خبرایران :دكتر عبدالناصر همتي، ضمن ابراز تأسف از كشته شدن جمعي از هموطنانمان در حوادث دلخراش اخير، اين ضايعه دردناك را تسليت گفت و از پيگيري پرداخت بموقع ديه جانباختگان و مصدومان خبر داد.
ابراز همدردي رئيس كل بيمه مركزي با بازماندگان حوادث اخير/ صنعت بيمه همچون گذشته حامي مردم خواهد بود

به گزارش خبرایران از اداره كل روابط عمومي و امور بين الملل بيمه مركزي، دكتر همتي با اشاره به شهادت زائران كربلاي حسيني و كشته و مصدوم شدن تعدادي از هموطنان عزيز در حادثه قطار سمنان گفت: اين حوادث غم بزرگي براي ملت ايران برجاي گذاشت.

وي افزود: صنعت بيمه براي حمايت از اين آسيب ديدگان آمادگي خود را اعلام كرده و اميدوارم شركت بيمه دانا بيمه گر زوار كربلا و بيمه پارسيان بيمه گر راه آهن در حادثه قطار سمنان همچون گذشته، در كمترين زمان ممكن نحوه پرداخت خسارت را بررسي نموده تا با انجام وظيفه به موقع بتوانيم مرهمي كوچك بر درد و رنج خانواده هاي اين عزيزان باشيم.

دكتر همتي اضافه كرد: بيمه غرامت فوت شهداي حادثه كربلا و نيز بيمه مسئوليت فوت شدگان حادثه قطار هر دو ديه كامل و معادل ۱۹۳ ميليون تومان است و مصدومين  هر دو حادثه نيز مشمول بيمه هزينه پزشكي تا سقف ۵۰ ميليون  تومان مي باشد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب