امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 1871 تاریخ انتشار: جمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۳۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دبیرکل فدراسیون فوتبال خبرداد؛

بازی با بلاروس، مونته نگرو، آنگولا و سه تیم باشگاهی آفریقایی قطعی شده است

دبیرکل فدراسیون فوتبال در تشریح برنامه های آماده سازی تیم ملی گفت: بازی با 3 تیم باشگاهی در آفریقای جنوبی و بازی با تیم های ملی بلاروس، مونته نگرو و آنگولا قطعی شده است.
بازی با بلاروس، مونته نگرو، آنگولا و سه تیم باشگاهی آفریقایی قطعی شده است
به گزارش خبر ایران، مهدی محمدنبی صبح امروز (جمعه) با حضور در برنامه تلویزیونی ورزش و مردم درباره اردوهای تیم ملی فوتبال ایران گفت: اولین اردوی تیم ملی در اسفندماه است که تیم ملی آماده می شود تا 13 اسفند در ورزشگاه انقلاب کرج در ساعت 19:30 با تیم کویت بازی کند این مسابقه آخرین بازی از مرحله انتخابی جام ملت های آسیاست. تیم ملی 15 اسفند دیدار تدارکاتی را در ورزشگاه آزادی مقابل تیم گینه انجام می دهد که اکثر بازیکنان این تیم در لیگ فرانسه بازی می کنند.

وی در تشریح اردوهای سال آینده تیم ملی نیز گفت: اولین اردوی تیم ملی در سال 93 از 24 فروردین آغاز می شود که بازیکنان عازم ژوهانسبورگ پایتخت آفریقای جنوبی می شوند. در آنجا سه بازی تدارکاتی با سه تیم باشگاهی از آفریقای جنوبی خواهند داشت و احتمالا یک بازی هم با تیم ملی از کشورهای همجوار آفریقای جنوبی برگزار می کنیم. اردوی آفریقای جنوبی 24 روز خواهد بود و بعد از آن به تهران برمی گردیم. بازیکنان 3 روز نزد خانواده هایشان می روند و پس از آن اردوی 27 روزه تیم ملی در اتریش آغاز می شود.

دبیرکل فدراسیون درباره بازی های تدارکاتی قطعی تیم ملی در اردوی اتریش نیز تصریح کرد: اولین بازی تدارکاتی قطعی تیم ملی با تیم بلاروس خواهد بود. دومین بازی تدارکاتی با تیم مونته نگرو و سومین مسابقه هم با تیم آنگولا برگزار می شود. پس از این اردو ملی پوشان به تهران می آیند و بعد از 2 روز اقامت در تهران عازم سائوپائولو برزیل می شویم و اردویی را در آنجا خواهیم داشت که به بازی های جام جهانی 2014 متصل خواهد شد. پیش بینی کردیم در برزیل هم بازی تدارکاتی داشته باشیم.

به گزارش ایسنا براساس برنامه ای که نبی آن را اعلام کرد تیم ملی پیش از اعزام به برزیل بازی تدارکاتی تحت عنوان بازی خداحافظی در ایران برگزار نمی کند.

وی با بیان اینکه برای تمدید قرارداد کارلوس کی روش تا سال 2018 صحبت هایی میان او و کفاشیان صورت گرفته است، درباره موضوع آریا هاسه گاوا نیز خاطرنشان کرد: از نظر فنی مورد تایید کی روش قرار گرفته است. البته پاسپورت ژاپنی دارد. ما از وزارت خارجه خودمان استعلام کردیم و منتظر پاسخ آنها هستیم.

دبیرکل فدراسیون درباره نتیجه جلسه با وینگادا نیز گفت: جلسه ای میان او و رییس فدراسیون فوتبال برگزار شده و فکر می کنم کمیته فنی فدراسیون تصمیم نهایی را درباره این مربی بگیرد.

نبی درباره ابراز تمایل ادینیو برای گرفتن تابعیت ایرانی به منظور راهیابی به تیم ملی ایران گفت: طبق قانون چنین افرادی ابتدا باید 5 سال در ایران زندگی کنند تا بتوانند تابعیت بگیرند. باید شرایطش بررسی شود و در صورت احراز درباره آن تصمیم گیری شود.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب