امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 18675 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

پوستر نهمین جایزه جلال آل‌احمد رونمایی شد

خبرایران: پوستر مهم‌ترین رقابت حوزه ادبیات داستانی در جمهوری اسلامی، نهمین جایزه جلال آل‌احمد از سوی بنیاد شعر و ادبیات داستانی رونمایی شد.
پوستر نهمین جایزه جلال آل‌احمد رونمایی شد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان، در فاصله کم‌تر از سه هفته تا برگزاری مراسم اختتامیه نهمین جایزه جلال آل‌احمد، مهم‌ترین و گران‌ترین جایزه حوزه تخصصی ادبیات داستانی، پوستر این رویداد ادبی رونمایی و منتشر شد.

طراح این پوستر، سلمان رییس عبداللهی از طراحان خوش‌ذوق کشورمان است که پوستر هشتمین دوره جایزه جلال نیز که در مجامع هنری داخلی و خارجی مورد استقبال قرار گرفت، محصول خلاقیت او به شمار می‌رود.

گفتنی است، مراسم پایانی نهمین جایزه جلال آل‌احمد، هفته سوم آذرماه امسال در تهران برگزار می‌شود و برگزیدگان و شایستگان تقدیر آن در چهار بخش رمان، داستان کوتاه، مستندنگاری و نقد ادبی در این مراسم معرفی می‌شوند.

یادآور می‌شود، مجری دوره‌های هفتم، هشتم و نهم جایزه جلال آل‌احمد، بنیاد شعر و ادبیات داستانی و دبیر علمی این دوره، منیژه آرمین از نویسندگان پیشکسوت کشورمان و خالق آثاری چون «ای کاش گل سرخ نبود» و «شب و قلندر» است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب