امروز: دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/29]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 18657 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۳:۲۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

صندوق ضمانت صادرات ایران و برزیل یادداشت تفاهم همکاری امضا کردند

خبرایران:در زمینه تبادل اطلاعات اقتصادی، تجاری، بانکی، و توسعه پوشش‌های بیمه صندوق ضمانت صادرات ایران و برزیل یادداشت تفاهم همکاری امضاء کردند.
صندوق ضمانت صادرات ایران و برزیل یادداشت تفاهم همکاری امضا کردند

به گزارش خبرایران به نقل از صندوق ضمانت صادرات ایران طی یادداشت تفاهم همکاری میان صندوق ضمانت صادرات ایران و شرکت ضمانت صادرات برزیل (موسسه  ABGF) به امضاء رسید دو طرف در زمینه پوشش بیمه‌‌ای مشترک در کشور ثالث، همکاری اتکایی، تبادل اطلاعات اعتباری تجار دو کشور و سایر حوزه‌های تسهیل کننده تجارت به توافق رسیدند.

براساس این گزارش، یکی از اسنادی که در جریان برگزاری اجلاس کمیسیون مشترک ایران و برزیل در برازیلیا به امضاء رسید، سند یاداشت تفاهم همکاری دو جانبه صندوق ضمانت صادرات ایران و برزیل بود که می‌‌تواند نقش موثری در تسهیل و توسعه روابط تجاری دوکشور ایفا کند.

این یاداشت تفاهم که به منظور ایجاد چهارچوب مدون جهت گسترش جریان تجاری و سرمایه گذاری دوکشور به امضاء رسید، طرفین در زمینه های تبادل اطلاعات اقتصادی، تجاری، بانکی و توسعه پوشش‌های بیمه به تفاهم رسیدند.

همچنین طرفین ابراز امیدواری کردند این همکاری ها از طریق بیمه مشترک و اتکایی در دو کشور و کشور ثالث، اعتبارسنجی تجار و بانک‌ها، جلوگیری از بروز خسارت وکمک به وصول مطالبات توسعه یابد.  

این یاداشت تفاهم توسط مهرداد پارسامنش مدیر اطلاعات و برنامه ریزی این صندوق و مارسلوپینیرو مدیر عامل صندوق ضمانت صادرات برزیل به امضاء رسید.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب