امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 18644 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۵:۲۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

طبق آخرين آناليز نيلسون ریپورت صورت گرفت؛

آسان پرداخت رتبه 28 کل دنیا در حوزه پرداخت ‌الكترونی شد

خبرایران : در آخرین گزارش مجله فاینشیال تریبون طبق آخرين آناليز نيلسون ریپورت شركت آسان پرداخت (آپ) رتبه بیست و هشتم را در حوزه پرداخت‌الكترونيک در كل دنيا كسب كرده است.
آسان پرداخت رتبه 28 کل دنیا در حوزه پرداخت ‌الكترونی شد

 به گزارش خبرایران از روابط‌عمومی آسان پرداخت (آپ)، در آخرین گزارش مجله فاینشیال تریبون طبق آخرين آناليز نيلسون ریپورت (يكی از مهم ترين خبرگزاری‌های بين المللی صنعت پرداخت الكترونيك) شركت آسان پرداخت (آپ) رتبه بیست و هشتم را در حوزه پرداخت‌الكترونيك در كل دنيا كسب كرده است.

شاخص‌هايی چون اعتمادسازی و شفافيت عملكرد و همچنين تعداد تراكنش‌ها در انتخاب برندهای حاضر در اين حوزه در اين رتبه بندی تاثير گذار بوده اند.

نيلسون ريپورتر به عنوان جامع‌ترين خبرگزاری در حوزه‌ی پرداخت الكترونيك هر ساله به بررسی عملكرد فعالان اين حوزه می‌پردازد و بر اساس المانهای مطرح شده رتبه بندی نهايی را اعلام می‌كند.

طبق آخرين رتبه بندی، شركت آسان پرداخت (آپ) به عنوان لیدر بازار پرداخت موبایل کشور، توانسته است رتبه بیست و هشتم در صنعت پرداخت الکترونیک را از آن خود نماید.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب