امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 1862 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۲:۳۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

پیروز ارجمند خبر داد؛

بررسی طرح برگزاری جلسات آزاد اندیشی در مركزموسیقی حوزه هنری

خبرایران: پیروز ارجمند مدیر مركز موسیقی حوزه هنری خبر از بررسی طرحی با عنوان برگزاری جلسات آزاد اندیشی در مركزموسیقی حوزه هنری داد.
بررسی طرح برگزاری جلسات آزاد اندیشی در مركزموسیقی حوزه هنری

به گزارش خبر ایران از  حوزه هنری، پیروز ارجمند در حاشیه برگزاری كنسرت " عبور" كه توسط حوزه هنری خوزستان در اهواز برگزار شد، گفت: حوزه هنری در بخش تولید موسیقی، اجرا و پژوهش فعالیت می كند و در سال گذشته دو پژوهش خوب در حوزه موسیقی شوشتر  و موسیقی قرآن توسط حوزه ی هنری به انجام رسیده است.

ارجمند افزود: در مجموع تعامل بخش موسیقی با هنرمندان استان خوزستان بسیار خوب است و نشان می دهد خلاء موجود در حوزه حمایت های بخش دولتی موسیقی را حوزه هنری پر می كند و با این تعامل موجود آینده روشنی برای این هنر ارزشمند می بینیم.

وی در خصوص آموزش های حوزه موسیقی اذعان داشت: عمدتا آموزش هایی كه در آموزشگاه ها ارائه می شود با نظارت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است و آنچه مد نظر  حوزه هنری  است، برگزاری جلسات كارگاهی در حوزه موسیقی و كلاس های درون كارگاهی برای مدرسان موسیقی است.  

ارجمند بیان داشت: طرحی با عنوان برگزاری جلسات آزاد اندیشی در مركزموسیقی حوزه هنری در حال انجام است كه امید داریم بتوانیم  این حركت را در استان خوزستان انجام دهیم.

وی با اشاره به استقبال پرشور مردم از كنسرت عبور و با ابراز خرسندی از علاقه مندی مردم به حوزه موسیقی افزود: این حركت های مردمی ما را بیشتر علاقه مند می كند كه چنین برنامه هایی را در سطح كشور داشته باشیم.

مدیر مركز موسیقی حوزه هنری كشور در پایان گفت: حضور و استقبال این جوانان و همدلی بین هنرمندان آینده روشنی را برای موسیقی استان رقم خواهد زد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب