امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 18588 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۹:۴۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

تامین مالی اسلامی از طریق انتشار بزرگترین اوراق صکوک بخش خصوصی با ضمانت بانک دی

خبرایران:در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، حمایت از تولید ملی و رونق صنعت خودروسازی کشور، بانک دی ضمانت اوراق صکوک مرابحه شرکت سایپا را پذیرفت.
تامین مالی اسلامی از طریق انتشار بزرگترین اوراق صکوک بخش خصوصی با ضمانت بانک دی

به گزارش خبرایران از اداره کل روابط عمومی بانک دی با تلاش معاونت سرمایه گذاری و امور شرکت‌های بانک و پس از اخذ مجوزهای لازم از بانک مرکزی و سازمان بورس و اوراق بهادار، بانک دی ضمانت اوراق صکوک مرابحه سایپا به ارزش 5000 میلیارد ریال را با مشارکت دو بانک تجارت و توسعه تعاون بر عهده گرفت تا بزرگترین تامین مالی بخش خصوصی از طریق انتشار اوراق صکوک در بازارسرمایه محقق شود.

این تامین مالی با هدف خرید مواد و قطعات مورد نیاز در تولید محصولات سایپا، برای مدت چهار سال و با نرخ سود 18 درصد سالیانه انجام شد که پرداخت سود به صورت هر سه ماه یکبار صورت می پذیرد.

اوراق صکوک سایپا در روز چهارشنبه 26 آبان ماه 95 پذیره نویسی و با استقبال سرمایه گذاران مواجه شد. معاملات ثانويه این اوراق از طریق بازار بدهی بورس اوراق بهادار تهران در نمادهای "صایپا908" و  "صایپا998" انجام می شود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب