امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 18546 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۳:۵۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

سعید شریفی اعلام کرد؛

ورکشاپ «سلوک خط و نقش در آینه اربعین» در دانشگاه سوره برگزارمی شود/ آثاربرتر نمایشگاه درکتاب سال سوره چاپ خواهند شد/ متاسفانه برخی از دانشجویان نسبت به گذشته کمتر به کلاس درس اهمیت می دهند

خبرایران: دبیر ورکشاپ «سلوک خط و نقش در آینه اربعین» گفت: ورکشاپ «سلوک خط و نقش در آینه اربعین» با همکاری گروه گرافیک و معاونت فرهنگی هنری دانشگاه سوره به صورت یک روزه درنگارخانه آیه دانشگاه سوره برگزارمی شود.
ورکشاپ «سلوک خط و نقش در آینه اربعین» در دانشگاه سوره برگزارمی شود/ آثاربرتر نمایشگاه درکتاب سال سوره چاپ خواهند شد/ متاسفانه برخی از دانشجویان نسبت به گذشته کمتر به کلاس درس اهمیت می دهند

سعید شریفی دبیر ورکشاپ «سلوک خط و نقش در آینه اربعین» و مدرس گروه نقاشی و گرافیک دانشگاه سوره در گفتگو با خبرنگار خبرایران اظهارداشت: نمایشگاه سلوک خط در آیینه اربعیین (ورکشاپ خط، نقاشیخط و کالیگرافی) امروز سه شنبه 25 آبان 1395 با همکاری گروه گرافیک و معاونت فرهنگی دانشگاه سوره به صورت یک روزه درنگارخانه آیه دانشگاه سوره افتتاح شده است.

وی افزود: دانشجوبان رشته گرافیک و نقاشی آثار خود را به صورت فی البداهه عرضه می کنند و این گونه نمایشگاهها و ورکشاپ ها عمدتا در مناسبت های مختلف با مشارکت دانشجویان و هنرجویان و اساتید دانشگاه برگزار می شوند و درپایان برگزاری آن با ارزشی توسط دانشجویان خلق شده و در نمایشگاه مجازی برروی سایت دانشگاه به معرض دید عموم و دانشجویان گذاشته می شود.

شریفی خاطرنشان کرد: اینکه آثار برتر درکتاب سال سوره و در پایان تحصیلی یعنی اردیبهشت ماه سال آینده در کتاب سوره در کنار سایر برگزیدگان رشته های مختلف هنری به چاپ می رسند.

وی ادامه داد: ما چهارمین جشنواره گرافیک «سوره تماشا» را با همکاری گروه گرافیک دانشگاه سوره از ۲۵ تا ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ داشتیم که نمایشگاهی از آثار برگزیدگان و همچنین مجموعه نشست‌های تخصصی با محوریت گرافیک دیزاین در این جشنواره برگزارشد و امروزهم ورکشاپ ما با موضوع محرم و اربعین برگزار می شود.

مدرس گروه نقاشی و گرافیک دانشگاه سوره تاکید کرد: خوشبختانه استقبال دانشجویان و اساتید رشته گرافیک دانشگاه سوره رازاین ورکشاپ بسیار خوب بوده و آثار نیز به شکل فالبداهه و نوآورانه آثار خلق شده اند.

وی اضافه کرد، در پایان این ورک شاپ و نمایشگاه سلوک خط و نقش در آینه اربعین یک روزه به تمام دانشجویان شرکت کننده دراین برنامه گواهی شرکت داده می شود. ضمن اینکه آثار توسط استادان، شامل :« احمد محمد پور»، «عباس یزدی» ، «روح الله دلخانی»، «محمدسررشته»، «سعید شریفی» و «مهدی حاجی محمدی فریمانی» مورد ارزیابی قرار گرفته و از نفرات برتر تقدیر خواهد شد.

دبیرورکشاپ «سلوک خط و نقش در آینه اربعین» در پایان با انتقاد از بی توجهی و کم اهمیت بودن کلاس ها برای برخی از دانشجویان دردانشگاه ابرازداشت: متاسفانه برخی از دانشجویان نسبت به گذشته کمتر به کلاس درس اهمیت می دهند و صرفا به کلاس می آیند تا واحد های درسی را برای گرفتن نمره لازم طی کنند.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب