امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 18540 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با حضور دکتر آرین قلی‌پور؛

کارگاه آشنایی با استاندارد 34000 تعالی منابع انسانی برگزار می‌شود

خبرایران:مرکز مالی ایران دوره آموزشی «آشنایی بااستاندارد 34000 تعالی منابع انسانی» را 18 آذر ماه سال جاری برگزار می‌کند.
کارگاه آشنایی با استاندارد 34000 تعالی منابع انسانی برگزار می‌شود

به گزارش خبرایران از روابط عمومی مرکز مالی ایران، هدف از برگزاری این دوره آموزشی آشنایی شرکت‌های بازار سرمایه با شاخص‌های استاندارد منابع انسانی است تا با آسيب‌شناسي بخش منابع انساني خود، اقدامات منسجم و كارايي را اتخاذ کنند.

این دوره آموزشی با هدف آشنایی با مباحث منابع انساني در بازار سرمايه، معرفي استاندارد، آسيب شناسي فرايندهاي بيست‌گانه، سنجش و آسيب‌شناسي نگرش‌ها و نتايج، روش آسيب‌شناسي و عارضه‌يابی و ... طراحی شده ‌است.

شرکت‌کنندگان در این دوره آموزشی به صورت تخصصي با استاندارد 34000 تعالی منابع ‌انسانی آشنا می‌شوند و می‌توانند بر مبناي شاخص‌هاي آن منابع انسانی شرکت خود را مدیریت کنند.

آرين قلي‌پور استاد دانشكده مديريت دانشگاه تهران و از دانشمندان برتر علوم انسانی کشور تدریس این دوره آموزشی را بر عهده دارد.

مديران و كارشناسان منابع انساني ارکان بازار سرمایه، تامين سرمايه‌ها، سرمايه‌گذاري‌ها، كارگزاري‌ها، مشاوران سرمايه‌گذاري، سبدگردان‌ها و شركت‌هاي ثبت شده در بورس و فرابورس از مخاطبان این دوره آموزشی هستند.

در پایان دوره آموزشی گواهینامه حضور در دوره از سوی مرکز مالی ایران به شرکت کنندگان اعطاء می‌شود. علاقه‌مندان می توانند برای ثبت نام و حضور در این کارگاه آموزشی به نشانی www.ifc.ir (بخش آموزش) مراجعه کرده یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 66724343 تماس بگیرند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب