امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 18496 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲:۳۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

خدمات فرودگاهی مهرآباد با عینک (ASQ) ارزیابی می شود

خبرایران : سطح خدمات فرودگاهی در فرودگاه بین‌المللی مهرآباد با واحد (ASQ)٬دفتر نظارت بر خدمات فرودگاهی شرکت فرودگاهها وناوبری هوائی ایران ارزیابی می شود .
خدمات فرودگاهی مهرآباد با عینک (ASQ) ارزیابی می شود

به گزارش خبرایران از روابط عمومی فرودگاه بین المللی مهرآباد، طرح ارزیابی سطح کیفیت خدمات فرودگاهی از دیدگاه مسافران، منطبق با دستورالعمل‌های اتحادیه بین‌المللی فرودگاه‌‌ها (ACI) و دپارتمان ASQ همزمان با هفته دولت  در سال 94 در فرودگاه مهرآباد اجرائی شد .

این اقدام در راستای اجرای طرح ارتقای کیفیت خدمات فرودگاهی در فرودگاه‌های کشور و با توجه به ارزیابی‌های دوره ایی واحد نظارت بر خدمات فرودگاهی هر چند وقت یکبار در فرودگاه انجام می گردد .

در این بازدید  موارد مختلف استانداردهاي فرودگاهي مانند سهولت و نحوه دسترسي به فرودگاه، پاركينگ، مسير‌يابي، وضعيت ظاهري اماكن و ترمينال‌‌ها، نظافت سرويس‌هاي بهداشتي، رستوران‌ها، نمازخانه‌ها، ايستايي مسافران در گيت‌هاي مختلف مورد بررسی قرار گرفت .

بهمن باقری مدير نظارت بر كيفيت خدمات فرودگاهي شركت فرودگاه‌ها وناوبری هوائی ایران  در پایان این بررسی‌ها، طی مصاحبه‌ ای با روابط عمومي فرودگاه مهرآباد  گفت: خوشبختانه ارائه خدمات فرودگاهی در ترمینال 4 و6 مورد قبول می باشد.زیرا با نوسازی وبهسازی سرویس های بهداشتی ونمازخانه ها ومحل ایستائی مسافرین رضایتی نصبی برقرار گردیده ودر بازدید های دوره ایی این واحد نیز این رضایت مندی مشهود می باشد .اما انچه در این دوترمینال به چشم می خورد مسئله مساحت کم وکمبود موقعیت ها وزیر ساخت های قدیمی است که انشاالله با احداث ترمینال 80 هزار متر مربعی این امر نیز محقق می گردد

باقری با بيان اينكه اين طرح را از ديدگاه ارائه خدمت به مسافران دنبال مي كنيم، گفت باید در ارائه خمات نظرات وپیشنهادات مسافرین نیز در ارئه طرحهای آینده فرودگاهی مدنظر بگیریم . 

باقری تاکید نمود برخي نواقص و ايرادات از قبل مشخص شده بودند كه خوشبختانه امروز شاهد برطرف شدن اكثر اين موارد در فرودگاه  مهرآباد هستيم.

باقری در پایان  گفت: اجراي ارتقاء طرح خدمت رسانی در فرودگاه‌هاي كشور منجر به تكريم بيشتر مسافران و رعايت حقوق شهروندي و رضايت آنان خواهد شد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب