امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 18473 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

به مناسبت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار؛

آیین تجلیل از کتابداران برگزیده کشوری برگزارمی‌شود

خبرایران: 24آبان ماه، همزمان با بزرگداشت روز کتاب، ‌کتابخوانی و کتابدار، آیین تجلیل از کتابداران برگزیده کشوری در تالار وحدت برگزار می‌شود.
آیین تجلیل از کتابداران برگزیده کشوری برگزارمی‌شود

به گزارش خبرایران از ستاد خبری نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، آیین تجلیل از کتابداران برگزیده کشور با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، برخی از چهره‌های فرهنگی، جمعی از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، کارکنان و کتابداران سراسر کشور در تالار وحدت برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، ۸۰۰ نفر از کتابداران استان‌های مختلف کشور به نمایندگی از خانواده بزرگ ۷ هزار نفری کتابداران کل کشور در این مراسم حضور خواهند داشت و در حضور متولیان و مسئولان حوزه فرهنگ كشور، برنامه تجلیل از کتابداران نمونه سال ۱۳۹۵ برگزار خواهد شد.

همچنین قرار است ۷ هزار لوح تقدیر که به امضای دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور رسیده به تمام کتابداران تقدیم شود. آیین تجلیل از کتابداران برگزیده کشوری ساعت ۹ صبح ۲۴ آبان در تالار وحدت برگزار خواهد شد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب