امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 18444 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲:۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

از سوی سرپرست بانک دی انجام شد؛

دستور رسیدگی به پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی به بانک دی

خبرایران:سرپرست بانک دی ضمن مطالعه و بررسی پیام‌ها و درخواست‌هایی که از طریق وب سایت بانک دی وصول شده بودند، دستورات لازم برای اجرای آنها را صادر کرد.
دستور رسیدگی به پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی به بانک دی

به گزارش خبرایران از اداره کل روابط عمومی بانک دی، در پی ایجاد بخش «پاسخگویی و مشاوره به خانواده معظم شهدا و ایثارگران» و امکان ارتباط مستقیم این جامعه به مدیرعامل بانک دی، علی‌رضا عاطفی‌فر با بررسی پیام‌های وارده موارد مرتبط به حوزه‌های کاری را به معاونت‌ها و بخش‌های مختلف ارجاع داد.

بانک دی به عنوان یکی از جوان¬ترین و پویاترین بانک‌های خصوصی کشور، به منظور تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران و با هدف شنیدن صدای ایشان و پاسخگویی به سوالات و اطلاع‌رسانی سریع و آسان به آنها، به راه اندازی بخشی در سایت اینترنتی خود با عنوان «پاسخگویی و مشاوره به خانواده معظم شهدا و ایثارگران» کرده اقدام است.

این بخش امکان برقراری ارتباط دو سویه میان مدیرعامل بانک و خانواده معظم شهدا و ایثارگران را فراهم آورده است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب