امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 1842 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

از سوی سازمان بهداشت جهانی؛

سیستم نوین مالی بهداشت و درمان ایران الگوی پیشرفته منطقه اعلام شد

خبرایران: سیستم نوین مالی بخش بهداشت و درمان کشور از سوی کارشناسان اقتصاد سلامت سازمان جهانی بهداشت به عنوان مدل پیشرفته در منطقه اعلام شد.
سیستم نوین مالی بهداشت و درمان ایران الگوی پیشرفته منطقه اعلام شد
به گزارش خبر ایران به نقل از وزارت بهداشت مسعود ابوالحلاج،رئیس مرکز بودجه و پایش عملکرد وزارت بهداشت با اعلام این خبر بیان کرد: کارشناسان سازمان جهانی بهداشت طبق بررسی های خود سیسیتم شبکه های بهداشت کشور را نیز واحدی منسجم معرفی کرده و به اعتقاد این کارشناسان ارتقاء و تکمیل این سیستم ضرورت دارد. 

 ابوالحلاج در تشریح اهداف حضور کارشناسان اقتصاد سلامت سازمان جهانی بهداشت در ایران اظهار داشت: کارشناسان سازمان جهانی بهداشت امیدوارند تا همکاری های مناسبی را در خصوص گردش منابع حوزه سلامت ارائه نمایند.

وی با تأکید براینکه یکی از اهداف این تیم توجه و تاکید به تقویت نظام سلامت در ایران است افزود: این تیم در نظر دارد با عمل به رسالت خود در مسیر دستیابی به سلامت پایدار و تامین منابع مالی نظام سلامت و کاهش نابرابری های منطقه ای مجریان حوزه سلامت کشور را در رسیدن به جامعه ای سالم و سلامت محور یاری دهد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب