امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 18396 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مدیرکل خدمات آموزشی دانشگاه خبر داد؛

راه‌اندازی سامانه اینترنتی صدور مجوز خروج از کشور دانشجویان در استان تهران

خبرایران:مدیرکل خدمات آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: برای تسهیل و تسریع در امر خروج از کشور دانشجویان متقاضی، اداره کل خدمات آموزشی دانشگاه با همکاری سازمان نظام وظیفه عمومی اقدام به راه‌اندازی سامانه اینترنتی صدور مجوز خروج از کشور دانشجویان در استان تهران به صورت پایلوت کرده است.
راه‌اندازی سامانه اینترنتی صدور مجوز خروج از کشور دانشجویان در استان تهران

به گزارش خبرایران از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی دکتر شمشادی افزود: دانشجویان متقاضی صدور مجوز خروج از کشور از این پس می‌توانند با داشتن کد سخا و کد ملی و با مراجعه به سامانه خدمات نظام وظیفه عمومی ناجا به نشانیwww.epolice.ir  نسبت به ثبت درخواست خود (انتخاب کشور مقصد و مدت اقامت خود تا سقف یک ماه) اقدام کنند.

مدیرکل خدمات آموزشی دانشگاه تأکید کرد: دانشجویان متقاضی پس از بررسی درخواست و تأیید مدارک لازم (معافیت تحصیلی و برگه اشتغال به تحصیل دانشجو) توسط واحد استانی تهران و با تأیید سازمان نظام وظیفه عمومی می‌توانند جهت دریافت گذرنامه اقدام کنند.

وی اظهار کرد: راه‌اندازی این سامانه علاوه برکاهش مراجعات حضوری به سازمان مرکزی دانشگاه، باعث تسریع و شفاف سازی در انجام امور مربوطه می‌شود.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب