امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 18389 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۵:۱۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

تمدید قرار داد بهترین گلزن تاریخ فوتبال رئال مادرید تا2021

خبرایران: ستاره پرتغالی رئال مادرید قرارداد خود را تا سال 2021 با رئال مادرید تمدید کرد تا پنج سال دیگر در جمع کهکشانی ها باقی بماند.
تمدید قرار داد بهترین گلزن تاریخ فوتبال رئال مادرید تا2021

به گزارش خبرایران، «کریستیانو رونالدو» که طی ماه های گذشته اخبار متعددی در خصوص پایان حضورش در رئال مادرید و بازگشت به منچستریونایتد منتشر شده بود، روز دوشنبه قرارداد خود را به صورت رسمی تا 30 ژوئن سال 2021 با پرافتخارترین باشگاه جهان تمدید کرد.

رونالدو پس از تمدید قرار داد خود، گفت: شاید این آخرین قرارداد حرفه ای من در فوتبال نباشد، چراکه بسیاری از بزرگان توصیه کرده اند که تا 41 سالگی فوتبال حرفه ای را ادامه دهم.

وی اظهار داشت: پوشیدن پیراهن رئال مادرید برایم افتخار بزرگی است و می خواهم تا پایان قراردادم برای این باشگاه گلزنی کرده تا به افتخارات زیادی دست یابیم.

رونالدو متولد پنجم فوریه 1985 است که سال 2009 با قراردادی 94 میلیون یورویی از منچستریونایتد به رئال مادرید پیوست تا به گرانقیمت ترین بازیکن آن زمان تبدیل شود.

این ستاره پرتغالی که سه بار عنوان بهترین بازیکن جهان را از آن خود کرده است، بهترین گلزن تاریخ باشگاه رئال مادرید محسوب می شود و امسال نیز از بالاترین شانس برای کسب عنوان بهترین بازیکن فوتبال جهان، برخوردار است.

او با به ثمر رساند 50 گل، بهترین گلزن تیم ملی پرتغال در دیدرهای ملی نیز محسوب می شود. رونالدو موفق شد در یورو 2016 به عنوان کاپیتان، تیم ملی پرتغال را برای نخستین مرتبه به قهرمانی جام ملت های اروپا برساند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب