امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 18274 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۹:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

ازسوی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران اعلام کرد؛

ویژه برنامه های یوم الله 13 آبان شهرداری تهران/ برپایی کارگاه نقاشی زنده « استکبارستیزی و شهدای دانش آموز» در طول مسیر راهپیمایی

خبرایران:شهرداری تهران با برگزاری ویژه برنامه ها در مدارس، مساجد و محلات در قالب نمایشگاه عکس، کارگاه نقاشی، اکران فیلم، مسابقه و ... به استقبال یوم الله 13 آبان (روز ملی استکبار ستیزی) می رود.
ویژه برنامه های یوم الله 13 آبان شهرداری تهران/ برپایی کارگاه نقاشی زنده « استکبارستیزی و شهدای دانش آموز» در طول مسیر راهپیمایی

به گزارش خبرایران از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، برنامه های فرهنگی شهرداری تهران جهت برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم راهپیمایی سیزدهم آبان ماه در شهر تهران در راستای دانش افزایی و شناخت شهروندان و به خصوص جوانان نسبت به وقایع 13 آبان ماه در تاریخ انقلاب اسلامی، آگاهی بخشی  و شناخت در بین مردم نسبت به خیانت ها و جنایت های آمریکا در ایران و منطقه خاورمیانه  اجرا می شود.

کارگاه نقاشی زنده با موضوع استکبارستیزی و شهدای دانش آموز در طول مسیر راهپیمایی با استفاده از ظرفیت گروه نقاشی شمسه به همت اداره کل فرهنگی شهرداری تهران برپا خواهد شد.

همچنین اداره کل آموزش های شهروندی شهرداری تهران با برگزاری نمایشگاه در مدارس شهر تهران با موضوع شهدای دانش آموز، اجرای سرودهای انقلابی در مدارس، فضاسازی متناسب با گروه سنی دانش آموزی با موضوع ضد استکباری و     توزیع مداد ویژه طراحی شده با مضمون شعارهای انقلابی به عنوان نماد دانش افزایی به دانش آموزان شهر تهران اقدام می کند.

برگزاری مسابقه عکس در محیط های مجازی و برپایی نمایشگاه خیابانی عکس، انعکاس پیشرفت های 38 ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی از سوی روابط عمومی و برپایی مسابقات تفریحی با موضوع انقلابی، متناسب با سنین نوجوانان در مسیر راهپیمایی 13 آبان به همت  سازمان ورزش نیز از دیگر برنامه های 13 آبان به شمار می رود.

 منطقه 6 ضمن برپایی ایستگاه صلواتی جهت پذیرایی از شرکت کنندگان، نسبت به تهیه مستندات خیانت های امریکا به صورت پرونده ایی و قراردادن در المان کمد بایگانی آهنی در مسیر راهپیمایی اقدام کرده و در میان شرکت کنندگان توزیع می کند.

منطقه 7 نیز علاوه بر اجرای تئاتر خیابانی با موضوعات انقلابی و ضداستکباری، ماکت تمام قد شهدای دفاع مقدس(نوجوان)، مدافع حرم، شهدای هسته ایی در مسیر راهپیمایی، را تعبیه خواهد کرد.

هماهنگی و ساماندهی عموم شهروندان در محلات شهر تهران جهت تسهیل حضور در راهپیمایی روز 13 آبان با همکاری قرارگاه جهادی امام رضا(ع ) و همچنین  فضاسازی سرای محلات با موضوع ضد استکباری از سوی ستاد راهبری محلات انجام می شود.

به مناسبت 13 آبان فیلم هایی با موضوعات مرتبط با انقلاب اسلامی و مبارزه با استکبار در سالن های نمایش سرای محلات و مساجد به نمایش در خواهد آمد.

در ایستگاه های مترو نیز اجرای زنده گروه های سرود انقلابی دانش آموزان در ایستگاه های اصلی  و پرتردد، برگزاری نمایشگاه عکس و اجرای پرفرمنس های هنری با موضوع انقلاب اسلامی در ایستگاه های اصلی و پرتردد صورت خواهد گرفت. علاوه بر آن فضاسازی ایستگاه ها با تکیه بر شعارها و پیام های انقلابی و ضد استکباری نیز انجام شده است.

سازمان بسیج شهرداری تهران نیز با تهیه و توزیع پرچم به سه رنگ سبز، سفید و قرمز با مضمون استکبارستیزی با محوریت سخنان امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و برگزاری نماز جماعت ظهر روز راهپیمایی و اجرای دعای وحدت در اجرای این مراسم همکاری دارد.

نمایشگاه کاریکاتور با موضوع ضد استکباری در اماکن پرتردد و کنار گذر شهری، اجرای طرح 56 نیمکت آراسته به گلدان و آئینه همراه با صوت های انقلابی به جهت گرامیداشت 56 شهید دانش آموز سال 57 و اجرای پرفرمنس های هنری در پارک دانشجو ، سردرب دانشگاه تهران، میدان هفتم تیر، میدان تجریش، میدان راه آهن از سوی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برپا می شود.

سازمان اتوبوسرانی نیز ضمن تأمین اتوبوس مورد نیاز، جهت تسهیل حضور شهروندان در راهپیمایی روز 13 آبان در تقویت خطوط منتهی به محل اجرای مراسم و توزیع گل در اتوبوس های مسیر راهپیمایی همکاری خواهد داشت.

فضاسازی های محیطی و یکپارچه شهری با تکیه بر شعارهای انقلابی و ضد استکباری در مناطق و میادین اصلی و گذرگاه های پرتردد شهری و به ویژه محدوده مسیر راهپیمایی با استفاده از ظرفیت تبلیغی عرشه ها و پرتابل ها و بیلبوردها و تلویزیون های شهری از سوی سازمان زیبا سازی صورت گرفته است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب