امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 18168 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۵ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۶:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

هموطنان مراقب كلاهبرداران باشند

خبرایران: اخيراً اشخاص ناشناسي طي تماس تلفني با آحاد جامعه به ويژه رانندگان و معرفي خود به عنوان كارمند سازمان راهداري و حمل‌ونقل و نقل جاده‌اي اقدام به كلاهبرداري مي‌كنند.
هموطنان مراقب كلاهبرداران باشند

به اطلاع مي‌رساند بنابر اخبار واصله مشاهده شده است اخيراً اشخاص ناشناسي طي تماس تلفني با آحاد جامعه به ويژه رانندگان و معرفي خود به عنوان كارمند سازمان راهداري و حمل‌ونقل و نقل جاده‌اي با موضوع  صدور و ارائه كارت هوشمند جهت انجام امداد جاده‌اي از طرف اين سازمان تحت عنوان ارايه خدمات، تعمير و امداد خودرو اقدام به كلاهبرداري مي‌كنند.
لازم به ذكر است چنانچه كارتي در اين خصوص ارائه شده باشد توسط كلاهبرداران بوده كه فاقد اعتبار و جعلي مي‌باشد و ظاهراً عوامل كلاهبرداري آن را به صورت پيك به راننده يا مخاطب مورد نظر تحويل داده و هزينه آن را نقدي دريافت مي‌كنند.
بدينوسيله به اطلاع هموطنان ارجمند مي‌رساند هرگونه تماس تلفني از سوي اين سازمان در خصوص ارائه تسهيلات ، خدمات امداد خودرو، تعميرات و ...  فاقد وجاهت قانوني بوده و كلاهبرداري تلقي مي‌شود و لازم است شهروندان گرامي در صورت برخورد با چنين موضوعي، مراتب را به روابط عمومي سازمان با شماره 88898400-88898397 اعلام فرمايند

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب