امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 18091 تاریخ انتشار: شنبه ۱ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۳:۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

آخرین خبر از حمایت های ویژه حامی داوری فوتبال؛

خرید و ترخیص سیستم رادیویی داوران توسط اسپانسر داوری فوتبال

خبرایران :نامی نو ، حامی داوری فوتبال سیستم رادیویی ویژه داوران پس از تحقیقات و پیگیری های نجام شده از شرکت reftools سوئیس به عنوان معتبرترین تامین کننده فدراسیون جهانی (فیفا)، خریداری و ترخیص گردید.
خرید و ترخیص سیستم رادیویی داوران توسط اسپانسر داوری فوتبال

به گزارش خبرایران از روابط عمومی نامی نو ، حامی داوری فوتبال ، سیستم رادیویی ویژه داوران پس از تحقیقات و پیگیری های نجام شده از شرکت reftools سوئیس به عنوان معتبرترین تامین کننده فدراسیون جهانی (فیفا)، خریداری و ترخیص گردید.

نامی نو  قصد دارد این سیستم های تهیه شده را طی روزهای جاری با همکاری فدراسیون فوتبال، در اختیار جامعه داوری قرار داده و شرایط مطلوبتری را برای این قشر پرتلاش فراهم نماید.

نامی نو با اشاره به تنوع محصولات از حیث کمی و کیفی، اذعان کرد، بالاترین درجه کیفیت را در انتخاب خود لحاظ نموده و پیشنهاد فدراسیون جهانی (فیفا) را در تامین دستگاه ها رعایت نموده است.

در پایان حامی داوری فوتبال، از همکاری خود با فدراسیون فوتبال اعلام خرسندی نموده و حمایت از داوران کشور را ضرورتی برای  دستاوردهای بیشتر آنان در این عرصه خواند و برای این جامعه پرتلاش ورزشی، آرزوی توفیقات روزافزون کرد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب