امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 18078 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱:۳۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

بخشودگی جرائم دیرکرد عوارض شهری در منطقه 10 تهران

خبرایران:قائم مقام منطقه 10 از اعطای تسهیلات تشویقی به پرداخت کنندگان عوارض معوقه شهرداری تهران و بخشودگی جرائم دیرکرد عوارض خبر داد.
بخشودگی جرائم دیرکرد عوارض شهری در منطقه 10 تهران

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 10، میکاییل علیپور با اشاره به مشارکت بسیار خوب شهروندان در پرداخت عوارض شهری گفت: تعداد معدودی از اهالی بنا به دلایلی از سال های قبل موفق به پرداخت عوارض نشده اند و همین امر باعث شده تا به ازای هر سال دیرکرد 9 درصد جریمه شوند.

وی افزود: امسال برای اولین بار طبق مصوبه شورای اسلامی شهر تهران شهروندانی که جرائم دیر کرد عوارض دارند به شرط اینکه تمام معوقه ها و عوارض سال 95 را یکجا پرداخت کنند می توانند از تخفیف 70 درصدی بخشودگی جرائم بهره مند شوند و اهالی فقط تا پایان آذرماه مهلت دارند از این فرصت طلایی و استثنایی استفاده کنند.

قائم مقام منطقه به موضوع بخشودگی چک های برگشتی هم اشاره و عنوان کرد: برخی از شهروندان برای پرداخت عوارض شهری چک صادر کرده اند که به دلیل نبود موجودی چک هایشان برگشت خورده است. امسال طبق مصوبه شورای اسلامی شهر تهران صاحبان این چکها می توانند از تخفیف 80 درصد استفاده کنند.

علیپور با اشاره به تعلق جریمه روز شمار به چک های برگشتی ادامه داد: تمامی شهروندانی كه دارای چک های برگشتی نزد شهرداری تهران هستند، تا پايان آذرماه فرصت بهره مندی از تسهيلات فوق را دارند و ذينفعان می توانند با مراجعه به ادارات درآمد مناطق 22 گانه شهرداری تهران و دفاتر خدمات الکترونيک شهر، نسبت به پرداخت بدهی و كسب اطلاعات بيشتر اقدام كنند.

وی در ادامه از تشکیل کارگروه ویژه با حضور اداره روابط عمومی و زیباسازی برای اطلاع رسانی به شهروندان خبر داد و افزود: از طریق نصب تبلیغات محیطی و استفاده از تمامی ظرفیت های تبلیغاتی در سطح منطقه، نواحی و محلات، برگزاری ملاقات های مردمی در مساجد، ارسال پیامک و... اطلاع رسانی لازم برای آگاه سازی شهروندان از تسهیلات اعطایی صورت گرفته است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب