امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 18034 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۴:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

با همکاری موسسه بین‌المللی توسعه دانش فردای ایرانیان؛

مرکز مالی ایران نشست تخصصی مشتقات با رویکرد قراردادهای اختیار معامله برگزار می کند

خبرایران:نشست تخصصی « مشتقات با رویکرد قراردادهای اختیار معامله و کاربردهای آن در مدیریت ریسک بازار» سوم آبان ماه برگزار می‌شود.
مرکز مالی ایران نشست تخصصی مشتقات با رویکرد قراردادهای اختیار معامله برگزار می کند

به گزارش روابط‌عمومی مرکز مالی ایران در این نشست مفاهیم بنیادی مشتقات مالی به‌ویژه قراردادهای اختیارمعامله، مباحث تئوریک مدل‌های قیمت‌گذاری آن، تحلیل معیارهای ریسک و کاربرد آنها در محاسبه حساسیت ریسک و همچنین کاربردهای قراردادهای اختیارمعامله برای کمک به مدیران صندوق برای مدیریت موثر ریسک‌ بازار مورد بررسی قرار می‌گیرد.

قرارداد اختيار معامله  یکی از مهم‌ترین مشتقات مالی در جهان  است كه به عنوان راهكاری براي مديريت ريسك بازارهاي مالي استفاده می‌شود. وجود ابزارهای نوین مالی مانند قراردادهای اختیار معامله در بازار سرمایه کشور امری ضروری است که موجب پوشش و انتقال ریسک و ایجاد اطمینان بیشتر برای سرمایه‌گذاران می‌شود. ورود موثر و کارآمد ابزارهای نوین به بازارهای مالی ایران نیازمند افزایش دانش کاربردی مرتبط با این ابزارها است.

دکتر مازیار یوسفی‌زاد، موسس و مدیر صندوق Deravatix Capital Management فلوریدا و صاحب تجربه ده ساله در زمینه قراردادهای اختیار معامله سهام و شاخص، سخنرانی این نشست را برعهده دارد.

مدیران و کارشناسان ارکان بازار سرمایه، شرکت‌های کارگزاری، سرمایه‌گذاری، تامین سرمایه، مشاور سرمایه‌گذاری، بانک‌ها و موسسات مالی اعتباری و شرکت های بیمه مخاطبان اصلی این نشست تخصصی هستند.

این نشست روز دوشنبه، سوم آبان ماه در محل شرکت فرابورس ایران از ساعت 14:30 الی 16 برگزار می‌شود. شرکت در نشست رایگان است و علاقه‌مندان بایستی برای هماهنگی با شماره تلفن 02166724343 تماس بگیرند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب