امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 17975 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۴۵:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

شاعران اروپایی، آفریقایی و آسیایی به اشکواره شعر بانوان عاشورایی می آیند

خبرایران:شاعرانی از کشورهای روسیه، الجزایر، عراق، لبنان و پاکستان با ارسال اشعار خود به دبیرخانه چهارمین اشکواره بین‌المللی شعر بانوان عاشورایی در این همایش شرکت کردند.
شاعران اروپایی، آفریقایی و آسیایی به اشکواره شعر بانوان عاشورایی می آیند

به گزارش خبرایران از روابط عمومی چهارمین اشکواره بین‌المللی شعر بانوان عاشورایی، بعد از اعلام فراخوان در بخش بین‌الملل و همکاری‌های سازمان فرهنگ و ارتباطات و دفتر آفرینش‌های ادبی حوزه هنری تاکنون شاعرانی از کشورهای روسیه، الجزایر، عراق، لبنان و پاکستان در این اشکواره شرکت‌ کرده‌اند.

در بخش داخلی هم با توجه به استقبال صورت گرفته و دریافت لحظه‌ای اثر از طریق نشانی الکترونیکی، آمار دقیق بعد از پایان مهلت فراخوان و جمع‌بندی آثار اعلام می‌شود.

شعرهای ارسالی صرفاً باید به یکی از زبان‌های فارسی، انگلیسی، عربی و اردو باشد. همچنین پس از بررسی و انتخاب آثار برگزیده، برای صاحبان آثار پذیرفته شده ویزای سفر، بلیت رفت و برگشت به تهران و اسکان فراهم می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند حداکثر سه اثر از خود را به نشانی اینترنتی  Ayehaye_isar1@yahoo.com و یا نشانی تهران، خیابان انقلاب، چهار ‌راه کالج، خیابان حافظ جنوبی، خیابان غزالی، بعد از کوچه کندوان، مرکز تشکل‌های شاهد و ایثارگر ارسال کنند.

در این اشکواره دکتر علیرضا قزوه به عنوان رئیس شورای سیاستگذاری، فرحروز فاتحی به عنوان دبیر و قادر طراوت‌پور به عنوان دبیر علمی فعالیت دارند.

چهارمین اشکواره شعر بانوان عاشورایی به همت «بنیاد آیه‌های ایثار و تلاش» و مشارکت حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و... برگزار می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌ 66757412 در تهران تماس بگیرید.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب