امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 17959 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۵:۴۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

امروز درهتل لاله تهران؛

پوستر دهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران رونمایی شد

خبرایران: شرکت توسعه گردشگری ایران، میزبان مراسم رونمایی از پوستر دهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران شد.
پوستر دهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران رونمایی شد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شرکت توسعه گردشگری ایران: عصر امروز طی مراسمی در هتل بین المللی لاله تهران، مهمترین جزئیات دهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران تشریح و از پوستر این نمایشگاه رونمایی شد.

در این مراسم که باحضور مرتضی رحمانی موحد معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و دکتر غلامحسین حسینی مدیر عامل شرکت توسعه گردشگری ایران و همچنین تعدادی از سفرا و مسئولان کشورهای خارجی شرکت کننده در این نمایشگاه و جمعی از مدیران بخش دولتی و خصوصی صنعت گردشگری ایران برگزار شد، سفیر مالزی در تهران، مدیر کل دفتر تبلیغات و بازاریابی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و رئیس هئیت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی هوایی و جهانگردی کشور به ایراد سخن پرداختند.

 مدیر عامل شرکت توسعه گردشگری ایران در حاشیه این مراسم با اشاره به دعوت مسئولین سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مبنی بر حمایت این شرکت از برگزاری دهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران، گفت: شناساندن ظرفیتهای توریستی در کشورهایی که در صنعت گردشگری موفق عمل نموده اند موجب شده است تا این صنعت به یکی از مهمترین و یا حتی در برخی موارد، به اصلی ترین منبع درآمدهای ارزی این کشورها بدل شود. ولی آنچه در این بین مسلم و مسجل است اینکه این کشورهای موفق، در شناسایی و یافتن پتانسیلهای گردشگری سرزمین خود صحیح عمل نموده و در شناساندن آنها به سایر کشورها نیز از هیچ تلاشی فرو گذار نکرده اند و در راستای این حرکت خود از نمایشگاهها نیز به عنوان یک ابزار بسیار مهم که در سطح بین المللی رسماً پذیرفته شده اند بهره می جویند.

وی برپایی نمایشگاه های بین المللی صنعت گردشگری و هتل داری در کشورمان را در حقیقت فرصتی برای تمامی سازمانها، اتحادیه ها، تشکل ها، شرکتها و همچنین افرادی که به نوعی در ارتباط با این صنعت هستند، برشمرد و گفت: امسال نیز برای دهمین مرتبه با برگزاری نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته، این فرصت ایجاد شده است تا فعالین عرصه صنعت توریسم، امکان معرفی و ارائه توانمندیها و امکانات خود را هم به عموم مردم و هم به موسسات و سازمانهای مرتبط بدست آورند.

دکتر غلامحسین حسینی افزود: نمایشگاه بین المللی گردشگری وصنایع وابسته، تنها رویداد رسمی نمایشگاهی کشورمان در حوزه صنعت گردشگری و هتل داری است که در تقویم سازمان جهانی گردشگری WTO به ثبت رسیده و مورد تأیید و توجه سازمان مذکور است و شرکت توسعه گردشگری ایران نیز با هدف تقویت و توسعه این اتفاق مهم و به عنوان حامی اصلی نمایشگاه مذکور، مجریان این نمایشگاه را همراهی خواهد نمود.

 لازم به ذکر است دهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران در تاریخ 18 الی 21 بهمن ماه 95 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

  




 

 

 


 

 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب