امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 17947 تاریخ انتشار: شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۳:۴۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مدیر کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه خبرداد؛

انعقاد توافق نامه میان دانشگاه جامع علمی کاربردی و بنیاد شهید

مدیر کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: توافق نامه ای میان این دانشگاه و بنیاد شهید با هدف تسریع و تسهیل دسترسی به تبادل اطلاعات آنلاین دانشجویان شاهد و ایثارگر این دانشگاه منعقد شد.
انعقاد توافق نامه میان دانشگاه جامع علمی کاربردی و بنیاد شهید

به گزارش خبرایران از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، نشست مشترک اداره کل آموزش عالی بنیاد شهید و امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار شد و در این نشست راهکارهای خدمت رسانی دقیق و سریع به دانشجویان شاهد و ایثارگر بررسی شد.

در این نشست دکتر حسن زاده، مدیر کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: از سال گذشته در جلسات متعدد کارشناسی با بنیاد شهید موضوع تبادل آنلاین اطلاعات مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته و موانع احتمالی اجرایی این طرح به حداقل رسیده است.

وی افزود: در آینده نزدیک با همت بخش فناوری اطلاعات دانشگاه جامع علمی کاربردی و بنیاد شهید موضوع تبادل آنلاین اطلاعات دانشجویان این دانشگاه محقق شود.

دکتر فقیه مدیر کل آموزش عالی بنیاد شهید نیز در این نشست با اشاره به اینکه خدمت رسانی به دانشجویان شاهد و ایثاگر در دانشگاه ها نباید به دلیل ضعف در زیر ساخت های فنی و تفسیر قوانین دچار وقفه شود از آمادگی اداره کل متبوع خود برای تبادل آنلاین اطلاعات دانشجویان شاهد و ایثاگر با دانشگاه جامع علمی کاربردی خبرداد.

مهندس حقی مدیر کل امور مالی و بودجه دانشگاه جامع علمی کاربردی نیز در این نشست به تشریح بخش مالی و شهریه دانشجویان شاهد و ایثارگر در سامانه آموزشی دانشگاه (سجاد) اشاره و راهکارهای لازم را در این خصوص بیان کرد.

در پایان این نشست نیز توافق نامه ای در راستای تسریع و تسهیل دسترسی به تبادل اطلاعات آنلاین دانشجویان شاهد و ایثارگر میان دانشگاه جامع علمی کاربردی و بنیاد شهید منعقد شد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب