امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 17900 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲:۵۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

سیدرضا سید جوادین اعلام کرد؛

اولین کنفرانس مدیریت منابع انسانی با حضور اساتید و مدیران برتر کشور برگزارمی شود/ کنفرانس مدیریت منابع انسانی زیان ها و آسیب های مدیریت ناصحیح منابع انسانی در کشور بیان می کند

خبرایران: رییس کنفرانس مدیریت منابع انسانی گفت: امیدوارم اولین کنفرانس مدیریت منابع انسانی بتواند زیان ها و آسیب هایی را که از مدیریت ناصحیح منابع انسانی در کشور حاصل می شود را شناسایی و راهکارهای علمی آن برای استفاده عموم عرضه کند.
اولین کنفرانس مدیریت منابع انسانی با حضور اساتید و مدیران برتر کشور برگزارمی شود/ کنفرانس مدیریت منابع انسانی زیان ها و آسیب های مدیریت ناصحیح منابع انسانی در کشور بیان می کند

به گزارش خبرنگارخبرایران، نشست خبری«اولین کنفرانس مدیریت منابع انسانی»ظهرامروز18 مهرماه 1395 با حضور«دکترسیدرضا سید جوادین» رییس اولین کنفرانس مدیریت منابع انسانی، «دکترآرین قلی پور» دبیرعلمی اولین کنفرانس مدیریت منابع انسانی،« دکترفرشته امين» دبيراجرايی اولین کنفرانس مدیریت منابع انسانی واصحاب رسانه دردانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار ودراین نشست خبری«سیدرضا سید جوادین»رییس اولین کنفرانس مدیریت منابع انسانی اظهارداشت:رسالت دانشگاه، تولیدعلم و نظریات و بررسی کاربردهایآن است و دانشکده مدیریت دانشگاه تهران تلاش خواهد کرد که بتواند خلاء نظریه پردازی در حوزه مدیریت منابع انسانی در کشور را برطرف و ایدئولوژی جدیدی را دراین خصوص ارائه دهد.

رییس اولین کنفرانس مدیریت منابع انسانی تصریح کرد:باتوجه به اهمیت حوزه منابع انسانی؛دانشکده مدیریت دانشگاه تهران به عنوان معتبرترین مرکز آموزش مدیریت در کشور اقدام به برگزاری اولین کنفرانس مدیریت منابع انسانی با حضور اساتید و مدیران برتر کشور طی روزهای 4 و 5 آبان ماه سال جاری خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: برنامه ریزی منابع انسانی در سطح ملی و وزارتخانه های دولتی ، نقش استراتژیک مدیریت منابع انسانی درتحقق اهداف جامعه و حرفه ای گرایی در مدیریت منابع انسانی، نقش مدیریت منابع انسانی در رهبری کلان سازمانی و طراحی ساختار سازمانی وقدرت و ارتباطات سازمانی و مذاکرات سازمانی از اهداف اولین کنفرانس مدیریت منابع انسانی خواهد بود.

سید جوادین ابرازداشت: علم منابع انسانی در سطح جهانی یک پدیده نوین به شمار می رود و خوشبختانه اهمیت منابع انسانی در نزد مسوولان کشور روز به روز نمود بیشتری پیدا کرده و ضرورت پرداخت هر چه بیشتر به این مقوله بارزتر می شود.

وی در پایان سخنان خود گفت: اولین کنفرانس مدیریت منابع انسانی امیدوارم بتواند زیان ها و آسیب هایی را که از مدیریت ناصحیح منابع انسانی در کشور حاصل می شود را شناسایی و راهکارهای علمی آن برای استفاده عموم بیان کند.

 

دکترقلی پور: ارسال ١٣٧ مقاله علمی به دبيرخانه اولین کنفرانس مدیریت منابع انسانی

دکترآرین قلی پور دبیر علمی اولین کنفرانس مدیریت منابع انسانی نیز در ادامه این نشست خبری اظهار  داشت: بهره وری منابع انسانی در کشور یکی از اهدافی است که بیش از یک دهه مورد هدفگذاری قرار گرفته شده است.

دبیرعلمی اولین کنفرانس مدیریت منابع انسانی افزود: این هدف به اشکال مختلف برای افزایش بهره وری درکشورنمود پیدا کرده به گونه های که رهبر انقلاب نیز طی چند سال گذشته در امر نامگذاری های سال ها به این امر تاکید داشتند وچگونگی تاثیرگذاری در سطح ملی و نیز در سطح شرکت ها و بخش های خصوصی از اهداف این کنفرانس است.

قلی پورتاکید کرد: اولین کنفرانس مدیریت منابع انسانی در تاریخ ۴ آبان ۱۳۹۵ تا ۵ آبان ۱۳۹۵ توسط دانشکده مدیریت دانشگاه تهران و تحت حمایت سیویلیکا در شهر تهران برگزار می شود.

وی درمورد افتتاحیه و اختتامیه و میهمانان این کنفرانس نیز اضافه کرد: تلاش می کنیم که برای افتتاحیه اين كنفرانس «دکترعلی ربيعی» وزير كار ورفاه اجتماعی به عنوان سخنران حضور داشته باشد و سخنران اختتاميه نيز«دکترعلی ديواندری» رييس پژوهشكده پولی و بانكی بانک مركزی خواهد بود.

دبیرعلمی اولین کنفرانس مدیریت منابع انسانی با اشاره به ارسال ١٣٧ مقاله علمی به دبيرخانه اين كنفرانس تصریح کرد: در كميته علمی كنفرانس منابع انسانی از تمامی دانشگاه ها حضور خواهند داشت.اين كنفرانس به 2  بخش كلی نظری و عملی تقسيم می شود.

وی ادامه داد:همچنین این کنفرانس در 2 بخش دولتی و خصوصی برگزار می شود و دولت با در اختیار داشتن ۲ میلیون نیروی کار بزرگترین کارفرما در کشور است و بخش خصوصی نیز در شاخه های مختلف در این کنفرانس حضور دارند.

قلی پور تاکید کرد:حقوق و مزایای نیروی کار در کشور پایین است و ایجاد انگیزه برای خلاقیت نمی کند لذا باید راهکارهای موثری را برای افزایش انگیزه نیروی انسانی ایجاد کرد و یکی از بحران های آتی کشور در زمینه صندوق های بازنشستگی تامین اجتماعی باشد زیرا از یک سو از تعداد بیمه گذاران در حال کم شدن و از سوی دیگر بر تعداد مستمری بگیران در حال افزوده شدن است و این احتمال وجود دارد که در آینده دولت ناچار به کمک به این صندوق ها شود.

وی درپایان سخنان خود گفت: یکی از رسالت های این کنفرانس الگوسازی از نهادهای دولتی و خصوصی که عملکرد قابل قبولی در زمینه مدیریت منابع انسانی خود برای دیگران داشته اند ، خواهد بود.

 

دکترامين: ٣ پنل درمورد آسيب شناسی منابع انسانی در دولت و بخش خصوصی برگزار می شود

دکتر فرشته امين دبير اجرايی اولین کنفرانس مدیریت منابع انسانی نيزدراين نشست خبری درسخنانی اظهارداشت: ٣ پنل در خصوص آسيب شناسی منابع انسانی در دولت، آسيب شناسی منابع انسانی در بخش خصوصی و پنل ديگر در مورد آسيب شناسی منابع انسانی در شركت های پتروشيمی است و ٢ پنل تخصصی نيز در مورد صندوق های بازنشستگی و تامين اجتماعی برگزارمی شود.

 

بنابراین گزارش؛اولین کنفرانس مدیریت منابع انسانی ۴ و ۵ آبان ۱۳۹۵ توسط دانشکده مدیریت دانشگاه تهران و تحت حمایت سیویلیکا در شهر تهران برگزار می شود.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب