امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 17892 تاریخ انتشار: شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲:۱۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

ارگرن در ایران ارائه داد:

آغاز فروش محصولات خوراکی بدون گلوتن

خبرایران: برند استرالیایی ارگرن در ايران به توزيع محصولات خوراکی بدون گلوتن و فاقد ساير مواد حساسيت زا در ایران اقدام کرده است.
آغاز فروش محصولات خوراکی بدون گلوتن

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومى شركت فرازين پندار بيكران؛ حامی مالى دومين همايش بين المللى اختلالات مرتبط با گلوتن، به اطلاع مى‌رساند:اين شركت به عنوان تنها نماينده  رسمى برند استرالیایی ارگرن در ايران اقدام به توزيع محصولات  خوراکی بدون گلوتن و فاقد ساير مواد حساسيت زا در سطح كشور کرده است.

محمد جعفر مجذوبی، مدیرعامل این شرکت، اعلام نمود: تمامی محصولات عرضه شده توسط این شرکت بدون گلوتن، تخم مرغ، لبنیات، سویا، خشکبار و سایر مواد حساسیت زا است.

به گفته وى تمامى محصولات اين برند در كارخانه ايى در استراليا توليد مى شوند كه امكان ابتلاء به هيچ نوع آلودگى به گلوتن در آن، برای مصرف کنندگان وجود ندارد.

مجذوبی ضمن تاكيد بر اهميت تغذيه  سالم در حفظ سلامت جامعه  تاکید کرد: محصولات برند ارگرن به دليل داشتن غلاتى چون كينوآ، گندم سياه، گل هميشه بهار، ارزن و... داراى ارزش غذايى بسيار بالايى هستند؛ که برای تامین بهتر نیازهای روزانه بدن انسان مناسب ارزیابی می شود.

وی یادآور شد:این محصولات به افرادی که دارای رژیم غذایی گیاه خواری وگان بوده و از مشتقات حیوانی در برنامه غذایی خود استفاده نمی‌کنند، کمک  کرده تا از دامنه گسترده‌تری از مواد غذایی با پایه کاملا گیاهی برخوردار شوند.

قابل ذکر است؛ محصولات ارگرن طيف وسيعى از خوراكى‌ها نظير غلات صبحانه، آرد، لازانيا، بيسكوئيت ، پودر كيك و... را شامل مى‌شود؛ که گزینه‌های متنوعی برای وعده های غذایی سالم‌ و مقوی‌ در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهد. بنابراین مخاطبان و مصرف کنندگان این نوع محصولات در صورت تمايل به کسب اطلاعات بيشتر هموطنان مى‌توانند به وبسايت orgran.irمراجعه كنند؛ وحتی خريد آنلاين را از طريق سايت  تجربه کنند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب