امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 17890 تاریخ انتشار: شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۳:۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

انتصاب در حوزه معاونت تسهیلات فرودگاهی؛

بیشترین رضایت مندی مسافران ومراجعین فرودگاهی باید در حوزه تسهیلات به وجود بیاید

خبرایران: با حکم معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت فرودگاه‌ها٬ هادی صفاری آشتیانی جایگزین آذری معاون تسهیلات فرودگاهی ، فرودگاه بین‌المللی مهرآباد شد.
بیشترین رضایت مندی مسافران ومراجعین فرودگاهی باید در حوزه تسهیلات به وجود بیاید

به‌‌گزارش خبرایران از روابط‌عمومي فرودگاه بين‌المللي مهرآباد؛ ، مراسم توديع و معارفه معاون تسهيلات فرودگاهي مهرآباد با حضور  تعدادی از مدیران شرکت فرودگاهها وناوبری هوائی ایران ، معاونين و جمعي از نمايندگان ارگان‌هاي نظامي و انتظامي، ايرلاين‌ها و رؤساي ادارات در سالن اجتماعات بسیج  برگزار شد.78.jpg

علی رستمي مديركل فرودگاه مهرآباد در مراسم معارفه معاون تسهیلات فرودگاهی مهرآباد  گفت : مهرآباد به عنوان اولین و پرترافیک ترین فرودگاه کشور در ارتقاسطح خدمات فرودگاهی  در مسیر روبه جلویی قرار گرفته است ویکی از عوامل تاثیر گذار در این چرخه عملکرد حوزه معاون تسهیلات فرودگاهی می باشد وی  با بیان اینکه رضايتمندي مسافران و مراجعان با همدلي و برنامه‌ريزي و تكميل كارهاي توسعه‌یی صورت می‌گیرد٬ تصريح كرد: همه معاونت ها در فرودگاه مهرآباد به‌دليل ترافیک وکستردگی عملکرد  و فعاليت گسترده خدماتي موظف هستند که اصول سازماني و همكاري‌هاي جمعي در رسيدن به نقطه اوج فعاليت‌ها را همواره در نظر بگیرند .

وی اظهار امیدواری کرد؛ انشالله  با خرد جمعي و تعهد واحساس مسئوليت همه همکاران  ، سال 95 همچنان که در قبل هم اعلام شد . نقطه طلایی عملکرد این فرودگاه باشد وبتوانیم  رضايتمندي بیش از پیش مسافران و مراجعان فرودگاهي را كسب کنیم.

رستمی با اشاره به خدمات ارزنده وشبانه روزی مهندس آذری معاون اسبق تسهیلات فرودگاهی  در مدت تصدی ابرازرضایت نمود وگفت ایشان بصورت تمام وقت از هیچ تلاشی برای ارتقاء خدمات  وتسریع در انجام امور کوتاهی ننمودند  .

وی ادامه داد: آشتیانی به دلیل سابقه فعالیت در مهرآباد وحضور در همه عرصه های فرودگاهی باید با شناسايي نقاط ضعف و قوت، فرصت‌ها و راهكارهاي موجود را شناخته و طبق مطالعات و برنامه‌ريزي در جهت پيشبرد اهداف اين معاونت اقدام نمایید .ایشان اظهار امیدواری کرد: با انتخاب آشتیانی  شاهد همكاري‌هاي سازماني و فعاليت‌هاي تعاملی  و برنامه‌ريزي‌هاي اساسی  چون گذشته در اين معاونت باشيم.واز همه شما عزیزان خواهشمندم در این مسیر ایشان را یاری رسانید .

در جلسه تودیع ومعارفه معاونت تسهیلات فرودگاهی مهرآباد صفی نیا مدیر کل تسهیلات وتجهیزات شرکت فرودگاهها  گفت بروز رسانی امکانات وتجهیزات فرودگاهی دغدغه ای است که باید به آن پرداخته شود ایشان از عملکرد به روز وپشتکار آذری در انجام کارها گفت وبا اشاره به روحیه آشتیانی گفت مطمئنا همان خلاقیت وپشتکار در انجام امور مسافرین ادامه خواهد داشت

مدیر پروژه نظارت بر خدمات فرودگاهی بهمن باقری گفت : مسیر ارتقا خدمات فرودگاهی که از مهرآباد آغاز گردیده باید سرعت بیشتری بگیرد ایشان بیان نمود : در طول اجرای پروژه ارتقائ خدمات فرودگاهی یکی از مهره های تاثیر گذار در این حوزه آذری بوده است ویکی از اهرمهای اجرائی آشتیانی بوده ومطمئنا با جایگاههای امروز این دو عزیز ما بیشتر از گذاشته از حضور این عزیزان استفاده خواهیم کرد .

سپس آذری معاونت اسبق تسهیلات فرودگاهی مهرآباد گفت : در کنار مدیر کل پر تلاش فرودگاه مهرآباد ، طی 2 سال گذشته تلاش نمودم  تا مسیر بهبود خدمات فرودگاهی در کوتاه‌ترین زمان ممکن را عملیاتی نمائیم  و تلاش شرکت‌های هواپیمایی برای ارائه خدمات بهتر به مسافرین فرودگاهی یکی از شاهراه های این مسیر است زیرا مستقیما با مسافر ارتباط دارد.وحوزه تسهیلات نیز به عنوان هد این شاهراه می باشد .

رامين آذري اکنون به عنوان مدیر کل فرودگاههای استان گلستان  معرفي شده است .

آشتیانی در پایان گفت اعتماد به جوانان باید در عملکرد وانجام امور وبرنامه ریزی انجام کار مشخص ودر ارائه خدمات فرودگاهی تاثیر گذار باشد واینجانب تلاش می نمایم تا بتوانم این اعتماد را به بهترین نحو ممکن به انجام برسانم .

رستمي در پایان ضمن قدرداني از زحمات و تلاش‌هاي آذری معاون سابق تسهيلات فرودگاهي در کسب رضايت  مسافران و مراجعين فرودگاهي و همچنين استاندارد سازي هرچه بيشتر صنعت فرودگاهي هادی آشتیانی  را به‌عنوان معاون جديد معرفي کرد.

در پايان نيز احکام انتصاب و لوح‌هاي تقدير آشتیانی  و آذري توسط مديرکل فرودگاه ، فرماندهی پلیس فرودگاه ومدیر کل تسهیلات وتجهیزات فرودگاهی به آنان اهداء شد./

در ضمن درپایان مهندس رستمی با تشکر از زحمات آشتیانی در اداره حراست ایمانپور را به عنوان سرپرست موقت اداره حراست تا تعیین رئیس اداره حراست معرفی نمود .

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب