امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 17871 تاریخ انتشار: شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

نخستین نشست علمی با محوریت کودکان و اینترنت

نشست «تدبیر در صیانت از کودکان آنلاین» برگزار می‌شود

خبرایران:نخستین نشست علمی‌تخصصی از سلسله نشست‌های هفته‌ ملی کودک یک‌شنبه (18 مهر) با عنوان «تدبیر در صیانت از کودکان آنلاین» برگزار می‌شود.
نشست «تدبیر در صیانت از کودکان آنلاین» برگزار می‌شود

به گزارش خبرایران از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، نشست «تدبیر در صیانت از کودکان آنلاین» با تاکید بر سناریوهای جهانی و الگوی ایرانی برپا می‌شود.
در این نشست محمدحسن انتظاری، عضو شورای عالی فضای مجازی پیرامون موضوع «فرصت‌ها و تهدیدهای فضای مجازی برای کودکان» و سید مرتضی موسویان، رییس مرکز رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره «استفاده صحیح خانواده و کودکان از اینترنت و فضای مجازی» صحبت‌هایی را مطرح می‌کنند.
همچنین در خلال این نشست برنامه‌ای برای گفت‌و‌گویی در قالب ویدئو کنفرانس با جانیس ریچاردسون در نظر گرفته شده است. ریچاردسون، مشاور ارشد پروژه اروپایی شبکه مدارس In Safe و استاد دانشگاه موناش استرالیا است و پیرامون اینترنت پاک و بحث کودکان مباحثی را ارایه می‌کند.
اکران مستند «مهمان ناخوانده» یکی دیگر از بخش‌های این نشست است. این مستند نیز با موضوع کودکان و اینترنت ساخته شده است.
نشست علمی- تخصصی «تدبیر در صیانت از کودکان آنلاین» یک‌شنبه (18 مهر) از ساعت 9 و 30 دقیقه تا 12 در سالن کنفرانس شماره یک مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.
 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب