امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 17826 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

به میزبانی دانشگاه جامع علمی کاربردی؛

هشتمین همایش ملی سیره علوی 25 آذر برگزار می شود

خبرایران:هشتمین همایش ملی سیره علوی 25 آذر ماه به میزبانی دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد لرستان در خرم آباد برگزار می‌شود.
هشتمین همایش ملی سیره علوی 25 آذر برگزار می شود

به گزارش خبرایران از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی ، دکتر سعید محمدزاده رئیس واحد استانی لرستان و رئیس هشتمین همایش ملی سیره علوی گفت: این همایش با رویکرد شعار سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل 25 آذر ماه سال جاری به میزبانی دانشگاه جامع علمی کاربردی و با همکاری سایر دانشگاه‌های استان لرستان برگزار خواهد شد.

وی هدف از برگزاری این همایش را گسترش فرهنگ سیره امام علی(ع) عنوان کرد و افزود: باتوجه به شعارسال لازم است با کنجکاوی هرچه دقیق تر، مبانی فکری آن امام همام استخراج و تبیین شود.

رئیس هشتمین همایش ملی سیره علوی خاطرنشان کرد: همایش سیره علوی با نگاه اقتصاد مقاومتی به صورت عملیاتی درصدد است تا تفکرات و سیره امام علی (ع) را تفسیر و توضیح دهد.

دکتر محمدزاده تاکید کرد: مبانی و مولفه های اقتصاد مقاومتی ازدیدگاه امام علی (ع)، از اقتصادخانواده تا اقتصاد جامعه اسلامی درسیره علوی، تعامل حاکمیت و مردم در شکوفایی اقتصا دمقاومتی، مدیریت منابع اقتصادی و اقتصاد مقاومتی درنگرش امام علی (ع)، ارزش های فرهنگی و اخلاقی درفعالیت های اقتصاد مقاومتی و معیشت و اقدام وعمل درحفظ محیط زیست و ثروت های ملی و سیره علوی از محورهای این همایش است.

وی خاطرنشان کرد: بهبود فضای کسب وکار، کارآفرینی واشتغال در سیره علوی، استقلال و خودکفایی اقتصادی درسیره علوی (تولید، توزیع ومصرف)، عدالت اقتصادی، تامین اجتماعی و رفع تبعیض و فقر در سیره امام علی (ع)، بهره وری و توانمندسازی عوامل تولید (نیروی کار، سرمایه، زمین و منابع) در سیره علوی، سیره علوی و اقدام و عمل در شفافیت اقتصادی و مبارزه با فساد اقتصادی نیز از دیگر محورهای برگزاری این همایش است.

رئیس هشتمین همایش ملی سیره علوی اظهار داشت: آخرین مهلت ارسال مقالات به این همایش 25 آبان ماه است و نتایج داوری مقالات نیز دهم آذرماه اعلام خواهد شد.

خاطرنشان می شود، علاقه مندان می توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر، به آدرس اینترنتی conf.asc.gov.ir/areaa95 مراجعه کنند.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب