امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 17811 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

منصور شیخ الاسلامی اعلام کرد؛

مهمترین برنامه روابط عمومی توسعه و ارتقاء برند بانک می باشد

خبرایران: مدیر کل روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک مهر اقتصاد نیز در این هم اندیشی، بر توسعه و ارتقاء برند بانک تاکید کرد.
مهمترین برنامه روابط عمومی توسعه و ارتقاء برند بانک می باشد

به گزارش خبرایران، منصور شیخ الاسلامی مدیر کل روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک مهر اقتصاد در این همایش ضمن تجلیل از خدمات و تلاش های همکاران خود، توسعه و ارتقاء برند بانک،افزایش جریان سازی فعالیت ها و برنامه های بانک در رسانه ها، توسعه فعالیت های ترویجی، تبلیغاتی، پژوهشی، تحقیقاتی و روابط عمومی الکترونیک را از مهم ترین سیاست های این اداره کل عنوان کرد.

مدیر کل روابط عمومی و حوزه مدیریت با تاکید بر نقش روابط عمومی در رشد و ارتقاء بانک، برنامه های این اداره کل را در حوزه های طرح جامع باشگاه مشتریان، ارتباطات و اطلاع رسانی، روابط عمومی الکترونیک، پژوهش و افکار سنجی، ارتباط با رسانه ها، تبلیغات و انتشارات و تبیین دستورالعمل سرفصل هزینه ها تشریح نمود.

شیخ الاسلامی با تبیین جایگاه روابط عمومی در ساختار جدید بانک، اظهار داشت: تغییرات جدیدی که بواسطه الزامات قانونی و تطبیق ساختار بانک با شبکه بانکی کشور انجام شد نشان از پختگی و بلوغ سازمانی دارد که خوشبختانه در این تغییر و تحولات نگاه ویژه ای به جایگاه روابط عمومی صورت گرفت به طوری که وظایف و ماموریت های مهم و کلیدی برای این واحد سازمانی در نظر گرفته شد و جایگاه و اختیارات آن بسط و گسترش یافت.

وی مدیریت ارتباط موثر را ابزاری مهم در ارتقاء برند بانک دانست و گفت: در حال حاضر با توجه به رقابت در ارائه خدمات و محصولات بانکی، شناسایی نیازها و خواسته های مشتریان یکی از وظایف اصلی روابط عمومی هاست، لذا باید برای مهارت های ارتباطی کارکنان خود فکر و برنامه ریزی داشته باشیم تا بتوانیم ارتباط موثر و هدفمندی با مخاطبان برقرار کنیم.

شیخ الاسلامی نقش روابط عمومی ها را در معرفی و ارائه خدمات پولی و مالی اسلامی به مشتریان بسیار موثر و تاثیر گذار عنوان کرد و گفت: امروزه نقش روابط عمومی برای سازمان ها استراتژیک محسوب می شود و به عنوان یک ابزار مدیریتی مبنای حرکت علمی و حرفه ای سازمان ها قرار گرفته است.

وی اطلاع رسانی هدفمند و خلاقانه، مدیریت هوشمند هزینه ها، ارتقاء جایگاه روابط عمومی، ارتباط با ذی نفعان بانک، توسعه مهارت های ارتباطی کارکنان، الگو گزینی از بانک ها، نخبه یابی، بهره گیری از اساتید دانشگاهی، آموزش های تخصصی، مدیریت دانش، توجه به مسئولیت های اجتماعی بانک و توسعه ارتباطات درون سازمانی را از دیگر برنامه های اداره کل روبط عمومی و حوزه مدیریت عنوان کرد.

مدیر کل روابط عمومی و حوزه مدیریت با اشاره به تدوین سند مدیریت برند بانک مهر اقتصاد، ابراز داشت: بررسی و ارزیابی دقیق بخش‌های مختلف بانک مهر اقتصاد و سنجش میزان رضایتمندی مشتریان برای تبدیل شدن برند بانک به یک برند برتر در میان مشتریان، لازم و ضروری است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب