امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 17800 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱:۳۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

بررسی نقش فرهنگ عاشورا در توسعه پرورش فکری کودکان

خبرایران:نشست‌های تخصصی «بازی و هویت ایرانی - اسلامی»، «تدبیر در صیانت از کودکان آنلاین» و «فرهنگ عاشورا در توسعه پرورش فکری کودکان» هم‌زمان با هفته ملی کودک از 17 تا 19 مهر برگزار می‌شود.
بررسی نقش فرهنگ عاشورا در توسعه پرورش فکری کودکان

به گزارش خبرایران از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، در این نشست‌ها که از شنبه 17 مهر آغاز و تا دوشنبه 19 مهر ادامه دارد، جمعی از مربیان کانون، معلمان، پژوهش‌گران و فعالان حوزه کودک و نوجوان حضور دارند.
در نشست «بازی و هویت ایرانی – اسلامی» که شنبه 17 مهر ماه از ساعت 13:30 تا 15:30 برگزار می‌شود، دکتر محمدعلی شامانی و دکتر بهزاد سلیمانی درباره اهمیت بازی‌هایی با هویت ایرانی و اسلامی به بحث و گفتگو می‌نشینند.
در نشست «تدبیر در صیانت از کودکان آنلاین» که یک‌شنبه 18 مهر از ساعت 10 تا 12 پیش‌بینی شده است، دکتر سیدمرتضی موسویان، دکتر رسول جلیلی و دکتر جانیس ریچاردسون از استرالیا، راه‌کارهایی برای در امان ماندن کودکان از آسیب‌های فضای اینترنت ارایه می‌دهند.
همچنین در نشست «فرهنگ عاشورا در توسعه پرورش فکری کودکان» که دوشنبه 19 مهر از ساعت 10 تا 12 برگزار می‌شود، حجت‌الاسلام محمدرضا زائری و حجت‌الاسلام علی ذوعلم، نقش اثرگذار فرهنگ عاشورایی را در تربیت دینی و اخلاقی کودکان به بحث و گفت‌وگو می‌نشینند.
نشست‌های تخصصی هفته ملی کودک در سالن کنفرانس شماره یک مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.
هفته‌ی ملی کودک امسال از 15 تا 21 مهرماه در سراسر کشور با همکاری وزارت‌خانه‌ها و سازمان‌های دولتی و انجمن‌های مردم‌نهاد و موسسات خصوصی با شعار «کودکان تشنه‌اند»، برگزار می شود.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب