امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 17791 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۰:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

در مراسم تکریم و معارفه با حضور مشاور امور بانوان شهردار تهران؛

مدیرکل جدید امور بانوان شهرداری تهران منصوب شد

خبرایران: با برگزاری مراسم تکریم و معارفه با حضور مشاور شهردار تهران در امور بانوان و معاون اجتماعی شهردار تهران، ضمن تقدیر از تلاش های نرگس معدنی پور، حکم الهه عطایی به عنوان مدیرکل جدید امور بانوان شهرداری تهران اعطا شد.
مدیرکل جدید امور بانوان شهرداری تهران منصوب شد

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران، مراسم تکریم و معارفه مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران با حضور زهرا سادات مشیر مشاور شهردار تهران در امور بانوان، مجتبی عبدالهی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، نرگس معدنی پور مدیرکل سابق امور بانوان شهرداری و شهردار کنونی منطقه 13، الهه عطایی مدیرکل جدید امور بانوان شهرداری تهران و جمعی از اعضای مجمع بانوان مدیر شهرداری تهران، شورای راهبردی بانوان و حوزه مطالعات زنان و خانواده، ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار، مشاوران شهرداران و مدیران امور بانوان مناطق 22گانه تهران در تالار اشراق ایوان شمس برگزار شد.

 

زهراسادات مشیر: شهرداری تهران زمینه های رشد و توسعه زنان در محدوده پایتخت را میسر کرده است

طی این مراسم زهرا سادات مشیر مشاور شهردار تهران در امور بانوان در سخنانی ضمن تسلیت فرارسیدن ایام محرم اظهار داشت: تقارن سال جدید قمری با ماه محرم، درک و ادراکی ویژه ای را می طلبد که عرصه ای از نمود عینی اقدام سراپا ازخودگذشتگی برای یک خاندان که طی اعصار باقی مانده و همواره زمینه ای برای تمسک به این خاندان الهی است. به نظر می رسد همه ما باید به شور و شعور حسینی مجهز شویم و برای درک و انتقال آن به نسل آتی تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه  امروز ثمره 10 سال تلاش در حوزه بانوان شهرداری تهران به منصه ظهور رسیده است، افزود: در طی این سالها در حوزه زنان تلاش های بسیاری برای تحقق مطالبه به حق دکتر قالیباف برای تبدیل شهرداری تهران از سازمان خدماتی به نهاد اجتماعی انجام شده است که بخش عمده این رویکرد محقق شده است.

مشاور شهردار تهران در امور بانوان به شکل گیری خانه های تسنیم و کانون های چندگانه مربوط به آن در دل محلات و همچنین ایجاد بوستان های ویژه بانوان، شهربانوها و مراکز فرهنگی اشاره کرد و افزود: ایجاد این مراکز زمینه های رشد و توسعه زنان در محدوده شهر تهران را میسر ساخته است.

مشیر با اعلام شکل گیری سازمان انسانی در حوزه بانوان شهرداری تهران، تصریح کرد: امروز ما زنان شاغل در شهرداری تهران در تمام بخش ها به صورت یکپارچه، متحد، همفکر و همراه در دستیابی به اهداف مدنظر و ماموریت های شهرداری تهران یاریگر یکدیگر هستیم.

وی با تاکید بر قوام بخشی به این سازمان انسانی، افزود: بر این اساس مجمع بانوان مدیر شهرداری تهران به عنوان دستاورد این عرصه شکل گرفته که آینده خوبی را شکل خواهد داد و این تجربه در اختیار سایر و بخش های شهرداری و نهادها نیز قرار خواهد گرفت.

 

نرگس معدنی پور: زنان پرچمداران توسعه اجتماعی شهر تهران هستند

همچنین نرگس معدنی پور  مدیرکل سابق امور بانوان شهرداری تهران و شهردار کنونی منطقه 13 ، نیز ضمن قدردانی از اعتماد دکتر قالیباف و حمایت های مشاور امور بانوان شهردار تهران، نقش زنان در شکل دهی هویت های دهگانه و رویکرد ها و ماموریت های 18گانه شهرداری تهران را انکار نشدنی دانست و افزود: طی 8 سال تلاش در این عرصه امروز اداره کل بانوان شهرداری تهران مصداق قرارگاه زن جهادی مسلمان است.

وی با تشکر از حمایت های معاونین امور اجتماعی پیشین و کنونی برای تحقق اهداف حوزه بانوان، اظهار امیدواری کرد که به بانوان این حوزه به عنوان منابع بنیادین علمی در حوزه های مختلف و همچنین بانوان شهروند و خانواده های تهرانی، به عنوان پرچمداران توسعه اجتماعی نگریسته شود.

در این مراسم حکم الهه عطایی معاون سابق ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار به عنوان مدیرکل جدید امور بانوان شهرداری تهران از سوی دکتر عبداللهی به وی اعطا شد.

همچنین عصمت السادات هاشمی جانشین سابق مدیرکل بانوان شهرداری به عنوان رییس مجمع امور بانوان شهرداری تهران منصوب شد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب