امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 17760 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

همزمان با 4 اکتبر، روز جهانی حیوانات؛

ماهان نت حامی حیوانات شد

خبرایران:ماهان نت با پیوستن به حامیان حیوانات، به استقبال روز جهانی حیوانات می‌رود.
ماهان نت حامی حیوانات شد

به گزارش خبرایران، در آستانه روز جهانی حیوانات (سیزدهم مهرماه)، روابط عمومی شرکت ماهان نت از آغاز فعالیت جدی این مجموعه در زمینه حمایت از حیوانات خبر داد.

به گفته علی ذاکر، مدیرعامل ماهان نت، این شرکت قصد دارد ضمن تعامل و همکاری با NGO‌های فعال به‌عنوان حامی حیوانات، برنامه‌های ویژه‌ای را در این زمینه اجرا کند.

مدیرعامل این شرکت با ذکر این نکته که ماهان نت همواره در امور مربوط به مسئولیت های اجتماعی حضور فعال داشته، اعلام کرد به همین منظور، عواید حاصل از سرویس‌های اینترنت اختصاصی خود را که با شرایطی ویژه به حامیان حیوانات عرضه کرده است، به انجمن‌ها و پایگاه‌های مرتبط اهدا خواهد کرد تا صرف حمایت از حیوانات نمایند. این شرکت بنا دارد در مقاطع مختلف مبالغی را نیز برای اهدا به حیوانات بی‌سرپرست اعطا کند.

چهارم اکتبر (سیزدهم مهرماه) از سال 1931 به‌عنوان روز جهانی حیوانات (World Animal Day) در تقویم بین‌المللی ثبت شده است و توسط دوستداران حیوانات از همه اعتقادات، ملیت‌ها و نگرش‌ها در سراسر دنیا جشن گرفته می‌شود.

 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب