امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 17751 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱:۳۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

جلودارزاده درجشنواره سفیر عشق اعلام کرد؛

جشنواره ورزشی هنری سفیر عشق مقدمه ای برای شروع توانمندسازی فرزندان بهزیستی است / توانمندسازی بدون نیرو و انرژی امکان پذیر نیست

خبرایران: مهندس سهیلا جلودارزاده با حضور در اولین جشنواره ورزشی - هنری سفیر عشق، ضمن اشاره به اهمیت برگزاری این جشنواره گفت: توانمندسازی امکان رشد مددجویان بهزیستی را فراهم می کند.
جشنواره ورزشی هنری سفیر عشق مقدمه ای برای شروع توانمندسازی فرزندان بهزیستی است / توانمندسازی بدون نیرو و انرژی امکان پذیر نیست

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی موسسه خیریه توانمندسازی سفیر عشق، اولین جشنواره ورزشی هنری سفیر عشق با حضور مهندس سهیلا جلودارزاده (نماینده مردم تهران و نائب رئیس  دوم کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی)، دکترحبیب الله مسعودی فرید (معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور)، دکتر اصغر باقری (رئیس سازمان بهزیستی استان تهران)، دکتر ابراهیم غفاری (معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی استان تهران) سید مهدی زهرایی (مدیرکل امور مجلس سازمان بهزیستی) و سید باقر نبوی (مدیرکل دفتر برنامه ریزی و هماهنگی روابط دولت و مجلس) برگزار شد.

190 نفر از مددجویان سنین 7 تا 14 و 14 تا 18 بهزیستی استان تهران پنجشنبه 8 مهرماه در مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب تهران در اولین جشنواره ورزشی هنری سفیر عشق به رقابت پرداختند.

در این رویداد ورزشی هنری مسابقات فوتبال پسران و والیبال دختران با حضور داورانی از فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران و همچنین نمایشگاه آثار هنری در رشته های نقاشی و خطاطی  با حضور داوران و کارشناسان هنری در میان مددجویان بهزیستی استان تهران برگزار شد.در مراسم اختتامیه جشنواره سفیر عشق به تیم های برتر مسابقات ورزشی لوح تقدیر و مدال های طلا، نقره و برنز اهداء شد و نفرات برتر بخش هنری هم با دریافت لوح سپاس مورد تقدیر قرار گرفتند. براساس این گزارش نفرات برگزیده رشته های ورزشی و هنری این جشنواره با طی مراحل کارشناسی و استعدادیابی در آینده مورد حمایت مادی و معنوی موسسه خیریه توانمدسازی سفیر عشق قرار خواهند گرفت .

 مهندس سهیلا جلودارزاده، نائب رئیس دوم کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در نخستین جشنواره ورزشی هنری سفیر عشق این اقدام را دارای محتوای عالی برای مددجویانی دانست که به دلایل اجتماعی و فرهنگی  امکانات شادی، بازی، تفریح و ورزش را ندارند .

جلودارزاده افزود :در این رویداد نیازمندی های مددجویان بهزیستی استان تهران درک شده تا در یک محیط شاد و خوب با ورزش آشنا شده و خو بگیرند، هم رقابت کرده و نیازهای روحی آنها مرتفع شود.

وی با ابراز امیدواری برای ادامه یافتن اقدام هایی همچون برگزاری جشنواره ورزشی_ هنری سفیر عشق بیان کرد: این رویداد مقدمه ای برای شروع توانمندسازی فرزندان بهزیستی است. این بچه ها باید خود را برای قوی شدن و ورود به جامعه تنها حس نکنند. امروز هم اقدامی برای تبادل محبت و مهرورزی صورت گرفته است .

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تبادل محبتی که در جشنواره سفیر عشق صورت گرفت را کمک بزرگی برای توانمندسازی دانست و افزود: توانمندسازی بدون نیرو و انرژی امکان پذیر نیست. اینجا نیز انرژی الهی از نوع رحمان و رحیم صورت گرفت و توانمندی های روحی برگزار کنندگان با این فرزندان به اشتراک گذاشته شد.

میثم خوئینی ، مدیر عامل موسسه خیریه توانمندسازی سفیر عشق هم ضمن تشکر و قدردانی از حامیان برگزاری این جشنواره گفت : به همه مددجویان حاضر در این جشنواره به مناسبت آغاز سال تحصیلی و همچنین تحقق عملی ایده توانمندسازی آموزشی ، مبلغ یک میلیون ریال بن خرید کتاب و وسایل کمک آموزشی و تحصیلی اهداء شد. حضور و بهره مندی از نظرات کارشناسی خانم شیرین فرساد ، استاد دانشگاه و گرافیست ، آقای منوچهر اسماعیلی ، کارشناس رشته نقاشی ، استاد علیرضا فیصلی زاده ، کارشناس هنری و گرافیست و همچنین آقای رضا کریمی ، کارگردان سینما هم فرصت مغتنمی در جهت کارشناسی و استعدادیابی مددجویان حاضر در این جشنواره بود که جای تقدیر و تشکر از این عزیزان دارد .

خوئینی افزود :  با توجه به اینکه از این پس برگزاری این جشنواره در میان مددجویان استان تهران جزء تقویم برنامه های سالیانه موسسه سفیر عشق با همکاری سازمان بهزیستی استان تهران  قرار دارد تلاش می کنیم این برنامه در سالهای آینده در سطح و رشته های گسترده با هدف شناسایی و استعدادیابی مددجویان بهزیستی استان تهران انجام شود . وی تاکید کرد : سفیر عشق با همکاری سازمان بهزیستی استان تهران و همچنین بهره مندی از نظر کارشناسان خبره پشتیبان و حامی فرزندان با استعداد این مرز و بوم خواهد بود تا با یاری حق تعالی بتوانند آینده روشنی را در پیش روی خود داشته باشند .

گفتنی است اولین جشنواره ورزشی هنری سفیر عشق با همکاری سازمان بهزیستی استان تهران و موسسه خیریه توانمندسازی سفیر عشق 8 مهر 95 در مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب برگزار شد .

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب