امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 17743 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۹:۳۳:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

آغاز بهره برداری از خط اتوبوسرانی مترو وردآورد به پایانه دریاچه چیتگر

خبرایران:فسایی معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 22 از آغاز بهره برداری و راه اندازی خط اتوبوسرانی مترو وردآورد به پایانه دریاچه شدای خلیج فارس از روز یکشنبه یازدهم مهرماه سال جاری خبر داد.
آغاز بهره برداری از خط اتوبوسرانی مترو وردآورد به پایانه دریاچه چیتگر

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 22،فسایی معاون حمل و نقل وترافیک منطقه ابا اعلام این خبر گفت: این اقدام به منظور توسعه ناوگان حمل و نقل منطقه، افزایش سطح کیفی و کمی خدمات رسانی به همشهریان در حوزه حمل و نقل و سهولت دسترسی شهروندان به پایانه مترو وردآورد و دریاچه شهدای خلیج فارس و اماکن موجود در این مسیر اجرا شد.

وی خاطرنشان کرد:برای راه اندازی این خط اتوبوس های لازم  تدارک دیده شده و از روز یکشنبه یازدهم مهرماه ناوگان اتوبوسرانی فعالیت خود را در این مسیر آغاز می کند. طبق برنامه ریزی های صورت گرفته در حال حاضر خط اتوبوسرانی پایانه مترو وردآورد به پایانه دریاچه شهدای خلیج فارس با 10 دستگاه اتوبوس پوشش داده شده و آماده خدمات رسانی به شهروندان است.برای مسیر در نظر گرفته در مجموع در مسیر رفت و برگشت دارای 14 ایستگاه (7 ایستکاه در مسیر رفت و 7 ایستگاه در مسیر برگشت) تعبیه شده و هر 15 دقیقه اتوبوس ها به سمت مقصد حرکت می کنند.

فسایی یادآور شد:باغ گیاهشناسی ،دانشگاه شیمی، پژوهشگاه پلیمر،پروژه های امیر صیاد شیرازی و دریاچه شهدای خلیج فارس از جمله مکان هایی است که در طول این مسیر قرار خواهند داشت.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب