امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 1774 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱:۴۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی؛

مکانیزم جدید اوراق مشارکت با سود ۲۳درصد رونمایی شد/ عرضه از شنبه در ۳ بانک

خبرایران: مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی از افزایش نرخ سود اوراق مشارکت به ۲۳ درصد خبر داد و در خصوص مکانیزم آن گفت: در مدت ۶ ماه اصل پول و نیمی از سود ۲۳ درصدی به خریداران اوراق پرداخت شده و نیمی از سود تضمین شده ۶ ماه بعد پرداخت خواهد شد.
مکانیزم جدید اوراق مشارکت با سود ۲۳درصد رونمایی شد/ عرضه از شنبه در ۳ بانک
به گزارش خبر ایران، سیدعلی اصغر میرمحمد صادقی صبح امروز در نشست خبری گفت: با تصمیم بانک مرکزی نرخ سود  یکساله اوراق مشارکت امروز به 23 درصد افزایش یافت.

 وی در خصوص مکانیزم ویژه اوراق توضیح داد: بانک مرکزی در مدت 6 ماه اصل پول و نیمی از سود 23 درصدی را به خریداران اوراق پرداخته و نیمی از سود را نیز 6 ماه بعد به حساب صاحبان اوراق پرداخت خواهد کرد.

به گفته وی، بر این اساس از شنبه هفته ‌آینده اوراق مشارکت بانک مرکزی در سه بانک تجارت، ملت و صادرات به مدت 6 روز کاری عرضه می‌شود.

میرمحمدصادقی تصریح کرد: در صورتی که خریداران مایل به فروش اوراق مشارکت بانک مرکزی پیش از سررسید باشند نرخ سود روز شمار اوراق 20 درصد خواهد بود.

بر اساس این گزارش، نرخ سود اوراق مشارکت تاکنون 20 درصد بود که با این حساب به 23 درصد آن هم برای دوره 6 ماهه افزایش پیدا کرده است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب