امروز: یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/28]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 17700 تاریخ انتشار: جمعه ۹ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۰:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

با حضور شبنم مقدمی؛

آیین اختتامیه جشنواره تئاتر استان تهران در رباط کریم برگزار می شود

خبرایران: بیست و یکمین جشنواره تئاتر استان تهران امروز(نهم مهرماه) برگزیدگان خود را بخش های مختلف معرفی می کند.
آیین اختتامیه جشنواره تئاتر استان تهران در رباط کریم برگزار می شود

به گزارش خبرایران از ستاد ارتباطات و اطلاع رسانی بیست و یکمین دوره جشنواره تئاتر استان تهران، آیین اختتامیه جشنواره تئاتر استان تهران امروز با حضور مدیران تئاتر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسئولین در شهرستان رباط کریم برگزار می شود.

شبنم مقدمی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون نیز میهمان ویژه آیین اختتامیه این جشنواره خواهد بود.

بازبینی اولیه آثار برعهده مجید قربانی، مرتضی رستمي و ایرج افشاری بود و داوری نهایی توسط مهران احمدی، شهرام کرمی و اردشیر صالح پور صورت گرفته است.

از میان 50 اثری که به دبیرخانه جشنواره ارسال شده 11 نمایش به بخش مسابقه راه یافت و 7 شهرستان به صورت همزمان از سوم تا هشتم مهرماه به مدت یکهفته اجرای عمومی داشتند.

دو نمایش به طور مستقیم از جشنواره استانی به جشنواره تئاتر فجر راه پیدا می کند. همچنین در بخش های کارگردانی، بازیگری مرد، بازیگری زن، نمایشنامه نویسی، طراحی صحنه، طراحی گریم و لباس، نورپردازی و موسیقی به نفرات برگزیده جوایزی اهدا خواهد شد.

 گفتنی است؛ اختتامیه بیست و یکمین دوره جشنواره تئاتر استان تهران امروز(نهم مهرماه) ساعت 16 در فرهنگسرای معلم شهرستان رباط کریم برگزار می شود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب