امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 17699 تاریخ انتشار: جمعه ۹ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱:۱۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در یکی از سریع‌ترین رسیدگی‌های قضایی؛

قاتل کیاناسادات در ملاء عام اعدام شد

خبرایران:متجاوز و قاتل کیاناسادات هفت‌ساله پس از 14 روز از عمل شنیع خود، در یکی از سریع‌ترین رسیدگی‌های قضایی صبح امروز در نیشابور در ملاء عام اعدام شد.
قاتل کیاناسادات در ملاء عام اعدام شد

به گزارش خبرایران،پس از گذشت دو هفته از تجاوز و قتل کیاناسادات حسینی، دختر هفت‌ساله نیشابوری توسط «م.ن»، قاتل جواب عمل شنیع خود را پای چوبه دار و پیش چشمان هزاران نفر از مردم نیشابور دریافت کرد.

صبح امروز هزاران نفر از مردم نیشابور با حضور در چهارراه انقلاب این شهر شاهد اعدام کسی بودند که 14 روز فضای شهر را ملتهب کرده و دل هر انسانی را به رنج آورده بود.

در حکم این متجاوز و قاتل که در محل اعدام قرائت شد آمده بود: هر از چند گاهی برخی قانون‌شکن تخلفاتی را مرتکب و قانون را زیر پا می‌گذارند، 24 شهریور نیز این حادثه ناگوار در شهر نیشابور اتفاق افتاد و قلب مردم سراسر ایران را آزرده کرد.

در ادامه بیان شد: سؤال اینجاست که چگونه همچنین فردی به خود اجازه می‌دهد که حق حیات را از دختری معصوم بگیرد و امنیت جامعه را زیر سؤال ببرد، «م.ن» متولد سال 1358 با سوءاستفاده از معصومیت یک طفل به او تجاوز و سپس او را به قتل رسانید.

در این حکم که با شعارهای حمایتی مردم به هنگام قرائت آن همراه بود، آمده بود: سؤالات زیادی در جامعه برای این اتفاق ناگوار ایجاد شد و دادستانی در پاسخ به این سؤالات در یکی از سریع‌ترین رسیدگی‌های قضایی و پس از طی کامل تشریفات قضایی نامبرده را به اعدام در ملاء عام محکوم و امروز این حکم اجرا می‌شود.

پس‌ از آن حکم اجرا شد و مردم نیز با شعارهای خود از نیروی انتظامی، دادگستری و دادستانی نیشابور قدردانی کردند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب