امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 17511 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۱:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

با حضور عباس بابازاده شهردار منطقه؛

مشعل فعالیت های ورزشی محلات منطقه 10 روشن شد

خبرایران : همزمان با برگزاری جشن بزرگ «عید غدیر عید آسمانی» طی مراسمی با شکوه با حضور عباس بابازاده شهردار منطقه، پرویز سروری عضو شورای اسلامی شهر تهران، محمد رضایی رییس سازمان ورزش، پیشکسوتان ورزش کشور و جمعی از مدیران و تیم های شرکت کننده، مشعل فعالیت های ورزشی محلات منطقه 10 در بوستان تهرانی روشن شد.
مشعل فعالیت های ورزشی محلات منطقه 10 روشن شد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 10، در این مراسم عباس بابازاده ضمن تبریک دهه ولایت و عید سعید غدیر خم، به تشریح امکانات ورزشی این منطقه پرداخت و گفت: منطقه 10 دارای مردمی شهیدپرور و مستعد در امر ورزش است و ما امیدواریم با برگزاری این گونه برنامه ها در سطح محلات با استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های منطقه، شاهد شناسایی و شکوفایی این قابلیت ها و استعدادها و کمک به آنان برای حضور در سطوح بالاتر ورزشی باشیم.

در ادامه محمد رضایی رییس سازمان ورزش شهرداری تهران با اشاره به اهمیت جایگاه ورزش در زندگی روزمره، اظهار کرد: در کشور ما یک دوم زنان، یک چهارم مردان و یک پنجم کودکان از مشکل چاقی رنج می برند که برای پیشگیری این موضوع باید ورزش را در سبد خانواده ها قرار دهیم.

رضایی افزود: با همت شهرداری تهران هم اکنون 2200 بوستان مجهز به دستگاه های بدنسازی و اقلام ورزشی در شهر تهران آماده خدمت رسانی به مردم هستند.

در این مراسم ضمن تقدیر از مرتضی فنونی زاده پیشکسوت فوتبال کشور و تجلیل و تکریم از مادر شهید خانه عنقا، رییس سازمان ورزش شهرداری با اهدای لوح تقدیر از بابازاده شهردار، بایرامی رییس تربیت بدنی و یاسمی مسئول ورزش بانوان منطقه قدردانی کرد.

همچنین پایان بخش مراسم یاد شده، رژه تیم های ورزشی در رشته های مختلف، در دو بخش زنان و مردان بود و در ادامه مشعل مسابقات و فعالیت های ورزشی محلات روشن شد.

گفتنی است قرار است این دوره از مسابقات در رشته های ورزشی مختلف ویژه بانوان و آقایان در 3 سطح محله ای، ناحیه ای و منطقه ای برگزار شود و تیم های برگزیده به المپیاد ورزشی شهر تهران راه خواهند یافت.

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب