امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 17461 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲:۳۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی خبر داد؛

آغاز زمان انتخاب پودمان آموزشی برای دانشجویان کاردانی و کارشناسی

خبرایران: معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی با اعلام این خبر گفت: انتخاب پودمان آموزشی برای دانشجویان کاردانی و کارشناسی نظام آموزش مهارتی به شیوه آموزش های خاص و غیر حضوری نوبت مهرماه از 27 شهریور آغاز شده و تا پایان روز پنجشنبه اول مهرماه ادامه خواهد داشت.
آغاز زمان انتخاب پودمان آموزشی برای دانشجویان کاردانی و کارشناسی

به گزارش خبرایران از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، دکتر اخوان معاون آموزشی دانشگاه گفت: دفترچه راهنمای انتخاب پودمان آموزشی دوره های کاردانی و کارشناسی نظام آموزش مهارتی دانشگاه به شیوه آموزش های خاص و غیر حضوری توسط اداره کل خدمات آموزشی تهیه و در سامانه ساتب بارگذاری شده است و دانشجویان می توانند با مراجعه به سایت www.sateb.uast.ac.ir نسبت به مشاهده و انتخاب پودمان اقدام نمایند.

وی افزود: کلیه مراحل انتخاب پودمان آموزشی در دوره­هاي كارداني و کارشناسی علمي­كاربردي به شیوه آموزش­های خاص صرفا به صورت اينترنتي مي­باشد و دانشجویان جهت انتخاب پودمان بايد منحصراً به سامانه جامع آموزش‌هاي تكميلي بين سطوح تحصيلي دانشگاه جامع علمی­کاربردی (ساتب) مراجعه نمايند.

دکتر اخوان گفت: دانشجویان در هنگام انتخاب پودمان در صورت وجود پیشنیاز در برنامه درسی دوره، می بایست با در نظر گرفتن پودمان های پیشنیاز دوره نسبت به ثبت نام در پودمان ها اقدام نمایند.

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی تأکید کرد: دانشجویان می توانند تا سقف 2 پودمان به همراه 10 درس افتاده را در در یک نیم سال تحصیلی انتخاب نمایند و پس از ثبت نام و فراگیری دوره با توجه به برنامه زمان بندی شده در زمان انتخاب پودمان می بایست در آزمون پایانی آن پودمان شرکت نمایند.

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب