امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 17445 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱:۵۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در نامه انجمن پوشاک به وزیر ارشاد مطرح شد؛

تبلیغات ماهواره ای برندهای ایرانی شیطنت است

خبرایران: انجمن پوشاک طی نامه ای به وزیر ارشاد اعلام کرد تبلیغات ماهواره ای برندهای ایرانی شیطنت است.
تبلیغات ماهواره ای برندهای ایرانی شیطنت است

به گزارش خبرایران از روابط عمومی انجمن پوشاک ایران، دراین نامه خطاب به جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که به امضای هاکوپیان،  رئیس هیئت مدیره انجمن پوشاک ایران رسیده آمده است:

با نهایت احترام به استحضار عالی می رساند:

اخیرا مشاهده شده  که تعدادی از شبکه های ماهواره ای، اقدام به پخش برنامه های تبلیغاتی جهت کالاهای ایرانی به ویژه پوشاک تحت عنوان برند برتر کرده اند، که از نظر انجمن صنایع پوشاک ایران جنبه شیطنت دارد و می تواند سرنوشت فیلم های سینمائی را برای سایر رشته ها رقم زده و موجب زیان مادی و معنوی شود این انجمن در زمینه پوشاک خواهان شرایط مناسب با تسهیلات ویژه در امرتبلیغات گسترده و مناسب با فرهنگ این مرز و بوم در رسانه ملی است.

در پایان بار دیگر از توجه و مراحم همیشگی نسبت به این انجمن و صدور دستورات مساعد،بی نهایت قدردانی و سپاسگزاری می کنیم.

گفتنی است به تازگی یکی از کانال های ماهواره ای تبلیغات وسیعی را به نام کمپین حمایت از کالای ایرانی راه اندازی کرده و مسابقه ای را برای انتخاب برندهای برتر برگزار کرده که شبهه آگهی تولیدکنندگان داخلی به این کانال را ایجاد کرده است.

طبق این گزارش، انجمن پوشاک به عنوان نماینده بخش خصوصی پوشاک کشور با بیش از190 عضو تلاش دارد تا با ایجاد بسترهای داخلی، نیازهای اطلاع رسانی و تبلیغاتی شرکتهای عضو را توسعه دهد.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب